יופי וטיפוח הגוף

מתיחת בטן – לראות את עצמך באור חדש

זה לא חדש, הקדמה מביאה יותר ויותר נשים שעברו לידות, שבטנן רפויה והן מחפשות שינוי אבל חוששות מניתוחים פלסטיים. חלקן חוששות לא בהכרח מההליך, אלא דווקא מגורמים אחרים כמו הרדמה, החלמה ומה שביניהם. אם כל זה נשמע לכן מוכר, אם אתן בסך הכול רוצות להשיב עטרה ליושנה ולהשיג את הבטן המתוחה שהייתה לכם לפני הלידות, לפניי ההרזיה, הגיע הזמן לתת לעצמכן את כמות הביטחון שאבדה לכם עם הזמן. אז  אם הדברים כבר אינם כתמול שלשום ואתם צריכים את השינוי הזה, החדשות הטובות הן כי באמצעות בחירת מנתח טוב, אתם בהחלט בכיוון הנכון לייצר את השינוי אליו אתן מייחלות. 

הקשר בין מתיחת בטן לבין מידה אחת בבגד 

אז כל מה שמפריד ביניכן לבין המידה האחת הפחותה מתחיל ונגמר בהליך של ניתוח מתיחת בטן, מאידך, זו לא תהיה הסיבה העיקרית. מעבר לכך שתצאו מהניתוח עם בטן ששנים כבר לא הכרתן וראיתן, הניתוח הזה בהחלט ייצר שינוי גם בתחושה הפנימית שלכן. אם אתן מרגישות את זה וזה מה שאתן צריכות, אולי כדאי לדבר על זה ולהוציא לפועל את השינוי החלומי הזה. אם פעם היו חששות גדולים, שהרי היום ,הכול השתנה והוא מביא את הבשורה החדשה – משהו מרענן ובעיקר השלמה עם המראה – אבל הפעם המראה החדש.  

חשיבותו של ניתוח מתיחת בטן 

מבין כל היתרונות שיש לניתוח מתיחת בטן, ניתן להגיד כי התפרים כמעט ואינם נראים היות והם מוסתרים מתחת לקו התחתונים. הבטן נראית מתוחה ובפרט לאחר ירידה במשקל, פתאום אפשר ללכת בחופשיות וללא חשש מהנראות הרופסת. כאמור, דיאטה זה דבר מבורך, מאידך, כאשר יש עודפי עור, זה לא תמיד יספק את התוצאה הטובה ולכן, יהיה צורך בהתערבות של מנתח פלסטי. כאמור, יש מצבים כמעט בלתי נמנעים, למעשה, בכדי להשיג בטח שטוחה אי אפשר להימנע אלא מלהגיע אל מנתח מיומן שיבצע את השינויים על הצד הטוב ביותר. 

בסיכומו של דבר, יש נשים שתבחרנה שלא לבצע ניתוח, מאידך, יש נשים שלאחר ניתוח הרמת חזה לצורך העניין, תרצנה להשלים את החסר ולזכות גם בבטן חטובה ויפה וכאן נכנס עניין המנתחים לתמונה. אם כן, זו החלטה שמשתנה מאדם אחד למשנהו ולכן, ייעוץ ראשוני עם מנתח פלסטי הינו דבר חשוב ביותר. בעת הייעוץ, יבדוק המנתח הפלסטי את הדברים ויחד איתך ישקול כיצד להמשיך מאותה הנקודה. כמו כן, יידרשו ממך להשיג כל מיני בדיקות על מנת שאלה יסירו חשש מסיכונים בריאותיים אם יש כאלה. רק לאחר כל זה, יהיה ניתן לעלות שלב ולעבור לרגע האמת – השינוי אליו אתם מייחלים. 

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also
Close
Back to top button