יופי וטיפוח הגוף

הגדלת חזה – הסיכונים

ניתוח הגדלת חזה הינו הליך כירורגי המצריך הרדמה, חתכים והחדרה של עצמים זרים (שתלים),פעולות אלו גוררות אחריהן סיכוי לסיכונים, סיבוכים והשלכות שכדאי שתדעו אותם לפני שתחליטו לעבור את הניתוח.

במאמר זה נציג לפניכן מספר סיכונים וסיבוכים נפוצים העלולים לקרות בעקבות ניתוח הגדלת חזה וגם טיפ קטן כיצד ניתן למנוע ולצמצם את הסיכוי כי מקרים כאלו קורים!

סיכונים וסיבוכים נפוצים

  • אסתטיקה– נשים רבות פונות אל שולחן הניתוחים מכיוון והן אינן מרוצות ממראה החזה שלהן, במקרים מסוימים הוא קטן מידי לטעמם, בחלק מהמקרים הוא לא סימטרי ויש כאלו שגם עוברות את הניתוח בכדי לעצב את החזה ומיקום הפטמה שיראה סקסי ומושך יותר! חלק מהסיבוכים העלולים לקרות בעקבות ניתוח פלסטי יפגעו במראה החזה והתוצאה הרצויה לא תושג ואף יכולה להיות גרועה יותר מהמצב ההתחלתי! בכדי לצמצם את הסיכוי כי הניתוח לא ישיג את מטרותיו האסתטיות כדאי לבחור במנתח פלסטי מיומן ובעל ניסיון רב בניתוח הספציפי שאתן עומדות לעבור.
  • זיהום – זיהום הינו סיכון העלול לקרות בכל ניתוח, בכדי להימנע מזיהום חמור יש לבצע ביקורים תכופים במרפאת הרופא המנתח בשבועות הראשונים שלאחר הניתוח!
  • קרע של שתל הסיליקון –אמנם תופעה זו הפכה להיות די נדירה בשנים האחרונות, אך לעתים מקרה זה עדיין קורה וישנם מספר מועט של נשים בכל שנה אשר נאלצות לעבור הוצאה של שתלים עקב קרע. כמובן שככל שאיכות השתלים תהיה גבוה יותר, כך הסיכוי לפגם יהיה קטן יותר.
  • סיבוכים וסיכונים כתוצאה של הרדמה–בכל פעם שמבוצעת פעולת הרדמה ישנם סיכונים העלולים לקרות, אמנם ככל שהשנים מתקדמות הסיכון קטן וההצלחות רק גדלות, אך עדיין גם סיכון הכי קלוש הוא סיכון!
  • איבוד התחושה באזור הפטמה – סיכון נוסף העלול לקרות לאחר ניתוח הגדלת חזה הינו איבוד התחושה באזור העטרת והפטמה. תופעה זו ידועה לרוב כזמנית וכמעט לאחר כל ניתוח הגדלה הוא קורה, אך בדרךך כלל איבוד התחושה חולף לאחר מספר ימים עד שבועות, אך כאמור ישנו גם סיכון כי התחושה לאזור לא תחזור לעולם!

טיפ קטן להורדת הסיכונים והסיבוכים:כמו בכל מקצוע ישנם אנשי מקצוע טובים יותר, כאלו שפחות וכאלו שלא טובים בכלל וכמו שלא תרצו ללכת למוסכניק שרלטן שיעשה עבודה לא מקצועית על רכבכם, על אחת כמה וכמה לא תרצו לתת למנתח לא מקצועי וחסר ניסיון להתעסק בבריאותכם!

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button