יופי וטיפוח הגוף

הגדלת חזה – איך לעשות את זה נכון

אין ספק כי הגדלת חזה הינו ההליך המוכר ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים. נכון להיום ישראל נחשבת למקום הפופולארי ביותר בניתוחי חזה לצד ניתוח אף ושאיבות שומן. אז בעידן בו נשים מבוגרות ולעתים גם צעירות לא מרוצות מהנראות של החזה שלהן, הן ניגשות לבצע הליך שישנה את הדברים לאלתר. אם כן, היום יותר מתמיד, אפשר ואפילו רצוי לבצע הגדלת חזה ולהשלימו עקב התרוקנות לאחר לידה, הנקות או אפילו הרזייה. בעידן המתקדם אפשר לקחת את החזה הלא סימטרי ולהפוך אותו בקלות למושלם באמצעות ניתוח מתאים. 

חשיבות הגדלת החזה – ניתוח משנה חיים 

אם כן, כאשר השדיים מצומקים או אפילו קטנים מדי, יש פתרון, קוראים לזה הגדלת חזה וזה בהחלט יכול להשפיע את הביטחון העצמי לאלתר. באמצעות הגדלת חזה, אפשר להשיג חזה שופע, מדהים ובעיקר משנה חיים. רוצות לשנות את נראות החזה? הגיע הזמן לשקול ניתוח הגדלת חזה באמצעות טובי המנתחים. יותר מתמיד ובפרט בעתיד וההווה, הגדלת חזה הינה פרוצדורה פשוטה ובתנאי כי בוחרים רופאים ומנתחים בעלי שם עם ידע ומוניטין. על פי מנהל התרופות האמריקאי עדיף לבצע ניתוחי חזה לרבות הגדלת חזה החל מגיל 22 מאידך, בישראל, ניתן לבצע את ההליך הזה כבר מגיל 17 כאמור בסוף תקופת ההתבגרות. כמו כן, אם אתן חושבות על היריון או מתכננות היריון, חשוב ביותר לבצע את הניתוח רק בסיום תהליך זה. כמו כן, אפשר בהחלט להיכנס להיריון, אבל רק שנה לאחר הניתוח. מיותר לציין כי החזה יכול להשתנות נוכח השמנה חוזרת, הרזיה ולעיתים גם הזדקנות הגורמת לרקמת השד להפוך לשומנית יתר על המידה. לאחר סיום המחזור, עלולים השדיים להשתנות ואף לקטון וזאת נוכח התנוונות בלוטות החלב. לכן, יש לא מעט נשים שעוברות את גיל 50 ובוחרות להשתמש בשתלים בכדי לשפר את נראות החזה וכך גם את נראות הגוף. 

על בדיקות מקדימות ועל בחירת שתלים 

לפני הליך של הגדלת חזה, חשוב ביותר לעבור ייעוץ עם מנתח פלסטי מיומן. כאמור, כחלק מהבדיקות, יידרשו בדיקות דם בסיסיות, בדיקות קרישת דם, ספירת דם ועוד. כמו כן, נשים שעברו את גיל 44 יידרשו לבצע ממוגרפיה לצד צילום חזה. במסגרת בחירת השתלים, חייבים לבדוק כמה וכמה דברים היות ומדברים על עשרות חברות יצרניות המציעות שתלים ולכן, חשוב לבחור שתלים על פי תווי התקן המחמירים ביותר כאמור כאלה שקיבלו אישורים הקשורים גם באיכות ובטיחותם. את השתלים בוחרים גם לפי צורתם המועדפת, מרקמם, סוג העור וכן האלסטיות. כמו כן, יש לקחת בחשבון שתלים המאפשרים מילוי גדול יותר בחלקם העליון ויש יותר שטוחים ופחות בולטים. 

 

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button