הריון

מגנזיום – תוסף הכרחי לנשים בהריון 

כאשר חושבים על כך, לאחוז גדול ביותר של אנשים חסר מגנזיום בגוף, כך על אחת כמה וכמה נשים בהיריון המצויות בסיכון יותר גבוה. אז למה מגנזיום חשוב בתקופת היריון? שאלה טובה, מחקרים מעידים כי חוסר בתוסף עלול לגרום ללידה מוקדמת ולעיתים קרובות גם לרעלת היריון. רוצים לדעת מה לעשות בנידון? כל המידע במאמר שלפניכם. 

על מגנזיום ומינרלים

אז עד כמה חשוב תוסף מגנזיום ובפרט לנשים בהיריון? זהו מינרל לכל דבר ואם לא ידעתם, הוא למעשה המקביל הצמחי של ההמוגלובין בגוף. למעשה, כשאין מגנזיום אין חמצן, בדומה לחיות של הצמח עצמו, כך גם גוף האדם והאישה ההריונית. מגנזיום נחשב מינרל שכיח ביותר בגוף ולכן, כשהוא נמצא בכמות קטנה בגוף, הבריאות עלולה להיפגם, על אחת כמה וכמה כאשר מדברים על אישה שנושאת ברחמה תינוק. תכולת המגנזיום באוכל תמצא במלואה במזונות כמו ירקות ירוקים, אגוזים ,דגנים, סויה ואפילו במאכלי ים כאלה ואחרים. כשאין את האפשרות לקחת את המגנזיום מן החי בצורה מוגברת יותר, נכנס לתמונה עניין של תוסף מגנזיום. את התוספים  הללו ניתן למעשה להשיג ללא מרשם רופא וזה היתרון הגדול ביותר. בעוד המים מותפלים ויש לא מעט מזון מעובד יורדת כמות המגנזיום מהצריכה היומית מה שדורש לא פעם השלמה באמצעות התוספים שמיד נדבר עליהם. שואלים מה כמות המגנזיום שאישה בהיריון צריכה? לצורך העניין ,תוסף מגנזיום במצב הרגיל הינם 420 מ"ג ביום, מאידך, כאשר זו אישה בהיריון חשוב לחשב גם את העובר עצמו שהוא חיות בפני עצמה. לכן, במצב הזה, התחשיב של המגנזיום יהיה 720 מ"ג היות והצמיחה הגופנית כאן מדברת על אדם ועוד אדם- אמנם קטן, אבל אדם וחיות לכל דבר. 

למה חסר לכם מגנזיום בגוף?

יש לא מעט סיבות בגינן מתגלה חוסר מגנזיום, זו יכולה להיות בעיה הקשורה לתפריט דל במגנזיום, מים מותפלים כפי שכבר הוזכר, איבוד דם, הזעה מוגברת ופעילות גופנית שמבצעים ללא שתייה מספקת – כאמור, איבוד מינרל שהוא גם לצורך העניין המגנזיום עצמו. כפי שצוין במקרה זה, מדברים על מצבים בהם הגוף דורש לכמות יותר גבוהה מרגיל – כאמור בזמן ההיריון הצריכה עולה. כמו כן, אנשים שיש להם סיכון או חולים במחלות לב, כליה, סוכרת ועוד, גם אלו יידרשו לקחת תוסף מגנזיום בכדי לשמר את המצב התקין החלקי בגופם. 

מתכננות היריון בתקופה הקרובה? נכנסות לתקופה של טיפולי פוריות? הידעתן?  בתקופת ההיריון ובפרט בתקופת הפוריות, נוצרים לא מעט מתחים שניתן למגר באמצעות תוסף מגנזיום. אכן כך, המחקרים אמרו את דברם, מתן תוסף זה, לא רק שיתרום להצלחת התהליך אלא גם ירגיע, ירפה את השרירים ויעשה את פעולתו על הצד הטוב ביותר. 

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button