הריוןיחסים

דייזי למניעת הריון – מה זה?

תכנון משפחה הוא דבר שיש להתייחס אליו בכובד ראש. מדובר באתגר שיש להתכונן לקראתו ולקחת בחשבון שיקולים פיזיולוגיים, נפשיים, כספיים ועוד. הפיתוחים הטכנולוגיים מאפשרים לנו לשלוט בזמן בו אנו מחליטים להגדיל את המשפחה ולהיות בהריון, ומציעים פתרונות מסוגים שונים שנועדו לסייע לנו במלאכת התכנון. במסגרת הפיתוחים הללו הושק גם מכשיר מתוחכם העונה לשם "דייזי". במה מדובר? וכיצד הוא עובד?

מה זה "דייזי"?

דייזי מכיל מדחום ומחשבון במכשיר אחד, ומאפשר לנשים רבות מסביב לעולם לעקוב אחר הפוריות שלהן מדי יום. המכשיר הוא פרי יצירה שוויצרי והוא נחשב למתקדם במיוחד. כשהוא מצויד בתו תקן CE האירופאי, הוא מסייע לאינספור נשים להיות בשליטה מלאה סביב המחזור החודשי שלהן, והפלוס הגדול – הוא מחליף את ההתקנים והגלולות ההורמונליות, ונחשב לשיטה הטבעית והבריאה הן למניעת הריון והן לתכנון הריון.

הטכניקה העומדת מאחורי הפיתוח

דייזי לומד את המחזור החודשי שלך – ימי הביוץ, ימי המחזור והימים הבטוחים.

ימי הפוריות של האישה חלים חמישה ימים לפני הביוץ וביום הביוץ, ואלו הם הימים בהם יכולה אישה להיכנס להריון בכל חודש. על כן נחשבים הימים הללו כאופטימלים לקיום יחסי מין. יחד עם זאת, לא מעט נשים עורכות חישובים ידניים ומתקשות לחשב את ימי הביוץ שלהן, מבלי שהן יודעות שהן עושות טעות. התוצאה היא, פעמים רבות, עוגמת נפש רבה לשני הצדדים – כזו שיכולה להיפתר בקלות וביעילות.

בעזרת דייזי את יכולה לחשב באופן מסודר ומדויק את ימי המחזור ואת ימי הביוץ שלך ולראות מדי יום את הסיכויים לכניסה להריון. באופן זה ניתן לנצל באופן הטוב ביותר את הימים ה"מסוגלים" יותר להריון ולא לפספס את המועד. בעוד שהפיתוח הזה נכון ומועיל לכל אישה באשר היא, הוא קריטי במיוחד עבור נשים שאינן מצליחות להיכנס להריון וכאלה שיש להן מחזור לא סדיר.

איך זה עובד?

המכשיר מתחשב בכמה פרמטרים, כמו למשל טמפרטורת הגוף בשעת הקימה בבוקר ולכל אורך היום. החיישן במכשיר מזהה את הטמפרטורה שנקלטה באופן מדויק ומשווה אותו לנתונים הפנימיים שבו על מנת לחזות את הימים הפוריים בחודש ואת מועד הביוץ.

יתרונות בולטים

  • טבעי, בריא וללא תופעות לוואי – אין צורך ליטול הורמונים מיותרים או התקנים שיעילותן מוטלת בספק
  • מאפשר להיכנס להריון באופן טבעי ומהר יותר – מבלי להתאכזב מדי חודש מפספוס המועדים האופציונליים
  • מכשיר קטן, קומפקטי – לא מסורבל ולא תופס מקום רב בבית
  • נוח לשימוש – את האפליקציה הנלווית למכשיר ניתן להתקין בכל טלפון ולראות את הנתונים העדכניים בכל עת

אמין ומדויק עד מאוד – היתרון החשוב ביותר הוא שמדובר באחוזי דיוק העומדים על מעל ל- 99%, כדי שאתם תוכלו להיות רגועים באופן מקסימלי

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button