כללי

אירוע בר מצווה בחורף

הבן שלכם נולד בימי החורף הגשומים ואתם מתכוננים לקראת אירוע בר מצווה בחורף?! בימינו ניתן לערוך כול אירוע משפחתי גם בחורף ותתפלאו גם בגנים המשלבים גן פתוח פסטורלי, ראוותני כשלצדו יש אולם סגור למקרה שפתאום ירד גשם.

נכון, הקור הנו גורם שעלול להפריע לחגוג אירוע בר מצווה בחורף. מאידך, החורף בישראל לא כמו באירופה ולא חסרים ימי שמש שטופים – מה שמעניק לנו את האלטרנטיבה לחגוג אירוע בר מצווה בחורף תחת כיפת השמיים אבל שהם צבועים בתכלת ולא עם כוכבים. כלומר: אירוע בר מצווה דווקא, בשעות היום יכול להיות נעים יותר ואפילו שונה משאר האירועים השכיחים.

אירוע בר מצווה מסוג זה מומלץ רק בגנים פסטורליים בהם ניתן לשלב אטרקציות שמתאימות לחורף לילדים המוזמנים ולמבוגרים יחדיו. לדוגמא: אם תבחרו גן המשלב בתוכו גם פינות חי, אגמים קסומים, מבוכי כרי דשא כמו בחו"ל ושיטוט בין מאות סחלבים נדירים תהפכו את אירוע בר מצווה בחורף למיוחד ואטרקטיבי ביותר.

קייטרינג מתאים לבר מצווה בחורף

כאמור, גם בחירת הקייטרינג צריכה להיות שונה מאירועי קיץ. המאכלים החורפיים הינם מאכלים מחממים ויש שאומרים שאפילו טעימים יותר בגל הצורך שלנו לאכול יותר בחורף על מנת לחמם את טמפרטורת הגוף. ניתן לשלב את הקייטרינג כחלק מן אטרקציות שמתאימות לחורף ולצרף לאירוע הבר מצווה פינת אפייה של פיתות בטבון לילדים שאחר כך יכולים לאכול בתוך האירוע.

קרני השמש המחממים והנעימים בחורף יאלצו אתכם לבחור קייטרינג שיהיה תואם למזג האוויר. יותר ויותר אנשים כבר לא מתרגשים לחגוג אירוע בר מצווה בחורף דווקא בגני אירועים ובפארקים מיוחדים בגלל הפתרונות הכול כך מצוינים שהם מספקים.

אטרקציות לבר מצווה בפארקים

עצם הבחירה לערוך אירוע בר מצווה בחורף בפארקים אתם יכולים לפתור את עצמכם מיצירת קשר עם מפיקים וקבלני משנה המספקים אטרקציות שמתאימות לחורף. תשאלו מדוע?! משום שבפארקים וגני אירועים יש הרבה נוף שעוצר את הנשימה ומעצים את החוויה. כמו : מזרקות מוזיקליות המוקפות בגבעות מיוחדות כמו: גן פרפרים, גבעות קקטוסים, גבעות מבוכים, שביל תבלינים ועוד אטרקציות שמתאימות לחורף דווקא.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also
Close
Back to top button