כללי

מוצרי ספיגה למבוגרים

תוחלת החיים האנושית עולה בהתמדה בעשורים האחרונים. עם הארכת תוחלת החיים מתרבות גם הבעיות הבריאותיות שנלוות לגיל המאוחר. למרות שכיום נהוג ומקובל לדבר על מגוון של בעיות בריאותיות, דווקא תופעת בריחת השתן שמאפיינת את הגיל המבוגר נשארת תופעה שהבושה הנלווית לה רבה מאוד. לעתים קרובות ניתן לטפל בבעיה בנקל ועל כן חשוב להסיר את תקרת הבושה מעל התופעה של בריחת שתן ולדבר עליה, במיוחד בפני הרופא המטפל.

מוצרי ספיגה למבוגרים

ישנם פתרונות רבים לתופעה של בריחת שתן. למרות זאת, לא תמיד ניתן לפתור אותה במאה אחוז. לעתים מדובר על בריחה של טיפות בודדות אחת לזמן רב ולעתים מדובר על כמויות גדולות יותר שמוטלות ללא שליטה לעתים קרובות. בכל מקרה, כיום ישנם שפע של מוצרי ספיגה למבוגרים שמעוצבים בצורה כזו שמותאמת באופן ייחודי לסובל מהבעיה. ישנם מוצרי ספיגה למבוגרים שמיועדים לגברים, לנשים ולבעלי מבני גוף שונים.

אין צורך להתבייש

כיום ניתן למצוא בשוק שפע של מוצרי ספיגה למבוגרים שלא ניתן להבחין בהם מעל הבגדים. אנשים רבים שסובלים מהתופעה נוטים להמעיט במפגשים חברתיים מפני הפחד שמא יסבלו מדליפת שתן במהלך המפגש החברתי. בסופו של דבר מוביל הפחד הזה לכדי שיתוק ובידוד חברתי. במקרים החמורים יותר הסובלים מהתופעה לא יצאו מפתח ביתם וימנעו ממפגשים חברתיים ומשפחתיים באופן גורף. הדור החדש של מוצרי ספיגה למבוגרים כאמור מספק את ההגנה המושלמת מבלי לחשוף את העובדה שהמוצר נמצא בשימוש.

הגורמים לתופעה

ישנן סיבות רבות ומגוונות שמובילות לתופעה של דליפת שתן או כפי שקוראים לה לעתים – בריחת שתן או חוסר יכולת שליטה בסוגרים. אחת הסיבות הנפוצות בנשים היא היחלשות של שרירי רצפת האגן או שרירי הסוגר. ישנם שיטות רבות שנחלמות בתופעה כגון שיטת פאולה לשליטה בסגורים וכן תרגילים שונים משיטת הפילאטיס. השרירים ששולטים על הסוגרים יכולים להיחלש כתוצאה ממגוון סיבות, החל מלידות מרובות וכלה בבעיות עצביות שונות או ניתוחים שונים בחלל הבטן.

גורמים נפוצים נוספים

גורם נוסף שיכול להוביל לבעיה הוא שימוש בתרופות. במידה והתחלתם לאחרונה לסבול מדליפת שתן ייתכן מאוד כי הדבר החל במקביל לשימוש בתרופה חדשה. הדליפה יכולה להיגרם עקב לחץ גדול על השלפוחית, חוסר מודעות לצורך להתפנות או היחלשות השרירים. לכך יכולות לגרום תרופות להורדת לחץ דם גבוה למשל וכן כדורים מסוימים שמיועדים להילחם בנדודי שינה. בנוסף תרופות פסיכיאטריות רבות עלולות להוביל לבריחת שתן במבוגרים כגון תרופות הרגעה, תרופות נגד חרדה וכדורים שונים נגד דיכאון.

לסיכום

לפי מחקרים מסוימים אחד משלושה באוכלוסייה המבוגרת מעל גיל 65 סובל מהתופעה. מוצרי ספיגה למבוגרים מהסוג המודרני הם מוצרים דיסקרטיים ואיכותיים שמסוגלים לשפר את איכות חיי הסובלים מהתופעה בצורה ניכרת. במידה ואתם סובלים מהתופעה אל תתנו לבושה להזיק לכם, התייעצו עם הרופא המטפל בנוגע לאפשרויות הטיפול והתעניינו בתחום של מוצרי ספיגה למבוגרים.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button