כללי

כל טיפולי השיניים שאתם חייבים להכיר

החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו. חיוך יפה מקרב בין אנשים, עוזר במציאת עבודה ואפילו במציאת אהבה. זהו אחד האלמנטים החשובים ביותר באסטטיות של הפנים שלנו. שמירה על שיניים לבנות ובריאות זה סוד הקסם לחיוך כובש. במאמר זה אנו נדבר על מספר טיפולי שיניים שאתם חייבים להכיר. טיפולים אלו יעזרו לכם לשמור על בריאות השיניים שלכם ועל חיוך יפה. 

טיפולי שיננית

לתחזק חיוך יפה, מצריך מאיתנו מעקב תקופתי אצל רופא שיניים. מעקב זה נעשה כיום אצל השיננית אשר בודקת את מצב השיניים, מסירה מהם אבנית ויכולה גם להדריך אתכם בצחצוח נכון. אל השיננית מומלץ להגיע כל חצי שנה ומומלץ לקחת ילדים אליה בפעם הראשונה כבר בגיל שלוש, כאשר הם כבר יודעים כיצד מבצעים את פעולת הצחצוח. השיננית תוכל להסביר לילדיכם איך לעשות את הפעולה בצורה נכונה. 

הלבנת שיניים

השיניים שלנו לעיתים מקבלות צבעים שונים כמו צהוב, אפרפר, בז' וכדומה. צבעים אלו נרכשים אצל אנשים שמעשנים, שותים קולה או כאלו שאינם מצחצחים נכון. עם הזמן הצבע מתכהה והחיוך הופך לפחות צחור. כדי להחזיר את מצב החיוך שלנו מהגוון הצבועני לגוון הלבן היפה, ניתן כיום לבצע הלבנת שיניים במרפאת השיניים. הלבנת שיניים היא למעשה הבהרה של הפיגמנט שקיבל האימייל של השן. במרפאת השיניים הרופא יחמם אתת האזורים הצהובים ועליהם ישים חומר שתפקידו להלבין את השיניים. 

שיקום הפה

שיקום הפה הוא תחום רחב היקף בכל הנושא של טיפולי שיניים והוא מתרכז בבעיות בסגר של הלסתות וגם בבעיות בשיניים שנבעו מריקבון של השיניים עצמן ומדלקות חניכיים. בתחום זה מבצעים יישור של השיניים, יצירה של שתלים באזורים בהם נשרו השיניים או שהשן כבר חולה ויש לעקור אותה. כשמדברים על הנושא של שיקום הפה, לרוב יהיה מדובר על כל השיניים שבפה או רובן וזהו תהליך של טיפולים אינטנסיביים שיש לעבור אחת לשבוע או שבועיים. 

יצירה של שתלים בתוך חלל הפה הפך בשנים האחרונות לתהליך הפופולארי ביותר בתחום של שיניים חלופיות. בתהליך זה מחדירים לחניכיים בורג שאליו תתחבר השן החלופית. היתרון הגדול של השתלים, שהם מהווים תחליף חזק שניתן לאכול איתו וזאת בניגוד לשיניים התותבות שפחות נוחות לאכילה, עלולות ליפול ויש לנקות אותם לאחר האכילה. כאשר עושים שתל ניתן להתנהג איתו רגיל, בדיוק כמו שן אמיתית.

לסיכום, שיניים בריאות ולבנות הן הרצון של כולנו. בעזרת ביקור חצי שנתי אצל השיננית תוכלו לשמור על השיניים שלכם בריאות ולבנות, אך אם לא ביצעתם זאת בזמן, חשוב לדעת כי כיום יש טיפולי שיניים מצוינים שיכולים לעזור לכם בשיקום הפה ולהחזיר לכם את החיוך הלבן והמקסים שלכם. אז אל תזניחו את מצב השיניים שלכם ועוד היום פנו לטיפול. 

המאמר באדיבות מכון השן – מרפאת שיניים

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button