כללי

טיפולים קוסמטיים מומלצים לגבר

אף אחד כבר לא חושב שטיפולים קוסמטיים מיועדים רק לנשים. זה היה אולי נכון לפני עשר שנים, אבל עכשיו יותר ויותר מטופלים בקליניקות היופי השונות, הם גברים.

בעשור האחרון חל שינוי בגישה של גברים המחפשים לעצמם מראה צעיר יותר. הם מתעניינים כעת בטיפולים שנשים נוהגות לקבל כבר שנים. מגזינים ואתרי אינטרנט מלמדים את הגברים על ׳יופי׳, ותורמים לכך שהנושא הנוגע לגברים שרוצים להיראות צעירים יותר, הופך למקובל מבחינה חברתית.

במקביל למגמה זו, חלה גם התקדמות בסוגי הטיפולים המיועדים לגברים המחפשים הליכים דרמטולוגיים שיאפשרו תיקוני עור מהירים ללא זמן השבתה, ויבטיחו תוצאות טבעיות באופן מידי.

הורדת שיער בלייזר

גם גברים מבקשים היום להסיר שיער בלייזר. תארו לעצמכם עד איפה הגיע הטיפול שהיה פעם נחלתם הבלעדית של נשים שרצו להיפטר מהשיער ברגליים.

היום מגיעים לקליניקה גם גברים, ומבקשים הסרת שיער בלייזר בפנים (באוזניים, בין הגבות), בגב או בחזה. בשנים האחרונות השתפרה מאוד הטכנולוגיה להסרת שיער לגברים ולנשים אבל עדיין חשוב לדעת שהלייזר אינו אופציה לגברים עם שיער בצבע שחור. 

טיפולי לייזר

כשגבר מתחיל לראות במראה עור פנים שאיבד את הברק והרעננות, ונראה כאילו פגעי מזג האוויר וקרני השמש הזקינו אותו, הוא מתחיל לחפש לעצמו טיפולי פנים וצוואר שיציעו מראה מהודק ומוצק יותר. כאן נכנסים לתמונה הלייזרים.

מכשיר לייזר 3D, יכול למצק את הקולגן ולהעניק לפנים תוצאה מיידית של מיצוק; בעוד שלייזר אלקסנדרייט (Alexandrite laser) מסוגל להתמודד ביעילות עם כתמי שמש ואדמומיות על פני העור.

עם ההזדקנות, הופך עור הפנים הגברי לאדמומי משהו. השימושים השונים בלייזר לשיפור מראה הפנים, יכולים לתקן מטרדים קוסמטיים דרמטולוגיים שמציקים לגברים.

טיפולי בוטוקס

בוטוקס הפך לאחד הטיפולים הפופולריים המועדפים על גברים. בהתחלה, הם קצת היססו לנסות זאת, מחשש שהפנים שלהם ייראו נוקשים כמו איזה לוח חסר הבעה, אבל עד מהרה הם הבינו שגם עם הבוטוקס אפשר להיראות טבעיים.

בוטוקס לגברים מרכך קמטים וקמטוטים סביב העיניים, המצח והגבות ומעניק להם מראה פנים רענן וצעיר בחמש שנים לפחות.

הזרקת חומרי מילוי

גברים נרתעים מהזרקות מילוי מחשש שהטיפול הקוסמטי יעניק להם מראה נשי. אבל אל חשש! היום ההזרקות מתבצעות בטכניקות גבריות. 

הזרקת חומרי מילוי, היא אחד הכלים הוורסטיליים והיעילים ביותר בארסנל היופי. אמנם, הזרקת המילוי לגברים ונשים נעשית בדרך זהה, אבל לגברים מזריקים כמות קטנה יותר של חומר כדי להבטיח תוצאה טבעית.

גברים, יותר מתמיד, משתמשים בחומרי מילוי כדי להרים פנים נפולות ולמלא חריצים ושקעים עמוקים. גם הטיפול באזור העיניים הולך וצובר פופולריות, והוא נועד להעלים את העיגולים הכהים או את המראה העייף והשקוע.

שאיבת שומן בלייזר

יש קליניקות שמדווחות כי 50% מהמטופלים שמגיעים לטיפולי שאיבת שומן בלייזר הם גברים. דרך חדשה ולא פולשנית זו מהווה אלטרנטיבה ששינתה את כללי המשחק לשאיבת שומן.

לאחר 3-2 מפגשים, כשכל טיפול נמשך כ-25 דקות, ניתן לסלק את הכרס ואת הצמיגים במותניים. טיפול בלייזר יכול להשמיד עד 24% מהשומן שהצטבר באזורים שונים בגוף הגברי. 

מוצרי יופי

בנוסף לטיפולי היופי לגברים בקליניקה, שוק הקוסמטיקה מציע לגברים גם מוצרי אנטי אייג׳ינג שונים. היו זמנים שבהם גברים לא מרחו שום דבר על הפנים שלהם. ואז, בהדרגה, הם החלו להשתמש בקרם לחות. 

היום, גברים מבינים שמדובר באובדן קולגן ששום קרם לחות לא יוכל לטפל בו. לכן הם בוחרים לנקוט במשטר טיפולים נגד הזדקנות, שישמור על עור צעיר.

שני המוצרים המומלצים לטיפולי פנים אנטי אייג׳ינג, הם קרם עיניים וסרום לפנים. אגב, הקוסמטיקה לוקחת בחשבון שמרקם העור באזור העין שונה משאר הפנים ונוטה להזדקן מהר יותר. לכן:

  • שימוש בקרם עיניים, למשל ב-C+Collagen, מאפשר לכם להיראות צעירים יותר באופן מידי.
  • מוצר ההבהרה Ferulic Acid  + Retinol, הוא אחת הדרכים לטיפול בעור נגד הזדקנות, והשימוש בו דומה לקרם לאחר גילוח. כל שנדרש הוא לשפשף בין כפות הידיים כמה טיפות ולמרוח על הפנים. זה קל לשימוש והתוצאה היא עור רענן וזוהר באופן מידי.

לבסוף, היום יותר מתמיד, הגברים בוחנים את האפשרויות שלהם להיראות צעירים יותר על ידי נקיטה בגישה יציבה ואטית לקבלת תוצאות טבעיות. ובסופו של דבר הם מרוצים ממה שהאם רואים במראה מדי יום.

 

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button