בריאות

תחזוקת ציפורניים

תחזוקת ציפורניים יכולה להעשות באמצעות טיפולים בסיסיים "תוצרת בית" בעזרת משייפים, פצירות, מספריים, קרמים לריכוך, להזנה ולהסרת העור המת והלק המתקלף. כשהזמן דוחק ואינו מאפשר את אימוץ שגרת הטיפוח הביתית, ביקור במכוני עיצוב ציפורניים, אפילו אחת לשבוע, יכול לשקם את מראה הציפורן התשושה. התחזוקה מחייבת כי השיגרה מייבשת את העור, סודקת את הציפורניים ומעלימה את החיוך. שלא נדבר על ציפורני הרגליים ה"כלואות" בתוך נעליים סגורות במשך חורף שלם.

תחזוקת ציפורניים בשיטת "עשה זאת בעצמך"

ציפורניים חזקות, בריאות ויפות הן שילוב של טיפול פנימי וחיצוני. הטיפול הפנימי מתייחס לדיאטה מאוזנת המכילה את כל הויטמינים הנחוצים לפעילותו התקינה של הגוף, שכן גוף בריא, ציפורן בריאה. הטיפול החיצוני מתייחס לפדיקור/ מניקור המשלב נקיון, שיוף ומריחת חומרים מחזקים על גבי הציפורן ומרככים על העור סביב לה. נקיון העור מתחת לציפורן צריך להתבצע בעדינות שכן ניקוי עמוק מדי עלול לגרום לדלקות. במקרה של ציפורניים מפוצלות מומלץ למרוח שמן המכיל ויטמין E מסביב לעור הציפורן ושיוף עדין של משטח הציפורן. כמו כן, הסרת לק תעשה אך ורק במסירי לק ולא באציטון או קילוף ידני, שכן הדבר עלול לגרום להסרת השכבה העליונה של משטח הציפורן.

תחזוקת ציפורניים – טיפול מקצועי!

פדיקור ומניקור מקצועיים ישיבו בקלי קלות את הברק לציפורן. בטרם עת, יש לבדוק מראש את המכון ולאשר את נסיונו, מקצועיותו וכמובן, את רמת הסניטציה והסטריליות של המקום, על כלל מכשיריו. נשים שאינן מצליחות להאריך ציפורניים או אלו שאינן מצליחות להגמל מכסיסתן יכולות להדביק או לבנות ציפורניים מלאכותיות, ולכוססות להיעזר בטכנאית ציפורניים מוסמכת ומקצועית אשר תבנה לה תכנית טיפול לשיקום והבראה לציפורן. במסגרת פדיקור רפואי התכשירים הרבה יותר אינטנסיביים בשל העובדה שהעור בכפות הרגליים מחוספס וקשה יותר. הסיבה לכך נעוצה במשקל הגוף הנתמך באמצעותן מש שהופך את עורן לקרני (מת), עבה ומחוספס יותר. לציפורניים יש חשיבות גדולה לרגליים מטופחות, לכן יש לדאוג לטפח אותן על ידי ניקיון, טיפול מתאים, והתאמה של לק לסטייל האישי של כל אחת

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button