כללי

מניקור אקספרס כדרך חיים

מניקור ידוע כבר שנים רבות כדרך יעילה לטיפוח הגוף, כמו גם פדיקור לכפות הרגליים. רוב הנשים שמבצעות פעולה זו תכופות, ומעט הגברים שנכנסו עם הזמן מסיבות שונות, מוצאים בעשיית מניקור וכן בפדיקור חלק מאורך החיים, שלא ניתן לוותר עליו.

מניקור הוא בעצם פעולת טיפוח הציפורן, ובנוסף גם כף היד כולה. מניקור נעשה במשך שנים רבות משחר ההיסטוריה, וגם כיום, הוא נמצא בסדר היום הקבוע של רבות מנשות העולם, מכל שכבות האוכלוסייה ומכל התרבויות.

סוד הקסם של מניקור איכותי הוא ביכולתו לתת גוון נוסף, מלבד האלמנט הידוע לכולם עד כה, שהוא הרגשה של ניקיון וסידור הציפורן, כך שנראה כי יש מישהו שמטפח ודואג להראות טוב. יש בכל מניקור גם את האפשרות הגלומה להשיל ממך את קליפות העבר ולהתחדש, כמו העור עצמו.

תאי העור המתים בזמן מניקור

בזמן מניקור, עוזרת הקוסמטיקאית, או אשת המקצוע שמבצעת מניקור, לתאי עור מתים להיגרף הלאה. פעולה זו של השלת העור המת יעילה במיוחד לכל בעיות העור הרפואיות והמחלות השונות העשויות להתפתח בשל זיהום או סתימת נקבוביות בשל סיבות שונות.

לפני הכול, העור הוא הריאה השלישית לפי הרפואה הסינית, ודרכו נושם האדם את האוויר, ממש כמו מהריאות עצמן. כשהעור פתוח ואוורירי, נקי וטהור, הוא יכול לספק את האפשרות לנשימה איכותית של אוויר מבעד לנקבוביות. אוויר טוב הנכנס לגוף הוא אחד מעקרונות הבריאות השלמה, והוא עשוי לחולל פלאים בקיומו ולהסב נזקים בחסרו.

שכבת תאי עור מתים על פני העור אינה תורמת לגוף, שאינו מסוגל לנקות בעצמו את כל תאי העור המתים לבדו, מבלי קרצוף מתאים.

חיוניות לעור בזכות מניקור

מניקור וכן פדיקור באים בדיוק ברגע המתאים מדי תקופה, כדי להעניק לעור את היכולת להתחדש ולהזין את עצמו מחדש באוויר טוב, להיות רגיש יותר למגע של מים נקיים שישטפו מעליו את הלכלוך, וכן רגישות לקרני השמש המעניקות ויטמין D החיוני לבריאות העור.

חיוניות העור והברק שהוא מקבל אחרי מניקור היא משמעותית ביותר לבריאותו

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button