יופי וטיפוח הגוף

מבואסים על הקמטים? יש מה לעשות!

יש דברים שאי אפשר להתחמק מהם. כמו קרע בג'ינס, פנצ'ר ברכב וגם הקמטים האלה שצצים בכל מיני מקומות בפנים. בזמן שאת הקרע אפשר לתפור ואת הגלגל אפשר להחליף, מה ניתן לעשות עבור הקמטים האלו שמסרבים ללכת לשום מקום?

הנה מספר דוגמאות להליכים שאתם יכולים לעשות בכדי להעלים את הקמטים המעיקים הללו-

מתיחת פנים

גם אם זה נשמע לכם אימתני, אין לכם מה לחשוש מלעבור טיפול מתיחת פנים. זהו אולי הטיפול הכי נפוץ אצל מנתחים פלסטיקאים ואף מתחדש ומשתדרג כל כמה שנים. אם בעבר הייתם צריכים להתחבא בבעיות שבועות ספורים לאחר טיפול כזה, הרי שהיום אתם לחלוטין יכולים תוך מספר ימים להסתובב בחוץ ולהתחדש בפנים החדשות שלכם. טיפול מתיחת פנים עובד בכמה שיטות ובעזרתו והמלצתו של הרופא המנתח אותו בחרתם, תוכלו לדעת בדיוק איזה טיפול מתאים לכם.

קרמים מעכבי הזדקנות

אם אתם עוד לא רוצים לגשת להליכים פולשניים, אתם יכולים לנסות גם את הקרמים השונים המאטים את קצב ההזדקנות של העור ומעניקים לו את כל המינרלים אותם עור הפנים צריך בשביל להישאר גמיש ואיכותי. כך, תוכלו למנוע קמטים חדשים שאולי בדרך וגם ולעכב את הקמטים הנוכחים מלצמוח עוד יותר. לקרמים שונים יש הוראות שונות ויתכן שיהיה קרם אותו תהיו צריכים למרוח בלילה וקרמים אותם תהיו צריכים למרוח ביום. זה חשוב לעקוב אחר ההוראות מאחר וישנם חומרים מסוימים שלא יכולים להיחשף לאור השמש.

מסיכות פנים

ישנן מסיכות פנים שלא נועדו רק לניקוי הפנים והיטהרות הנקבוביות. ישנן מסיכות הפועלות על אוזרים שונים בפנים ומותחות אותו מעט בכך שהן מחדירות מינרלים שונים אל האזורים הנחוצים. אמנם לא מדובר בטיפול יחיד אלא בטיפול חוזר ונשנה, אך אם יש לכם אירוע בערב וחשוב לכם שעור הפנים שלכם יראה טוב וללא רבב, מסיכת הפנים יכולה להיות יעילה במצב כזה.

בוטוקס

כן, גם הבוטוקס במשחק. כמובן שטיפול בבוטוקס הוא לא דבר חדש ובוודאי שכבר שמעתם עליו, אך אין זה אומר שחשבתם על לעשות טיפול כזה. כמו עם מסיכות הפנים, גם את הבוטוקס תצטרכו לעשות כמה וכמה פעמים. אבל אם אין לכם בעיה לקבל כמה זריקות קטנות באזור הפנים כמה פעמים בשנה, בוטוקס עשוי להיות הטיפול המושלם עבורכם. אם מעולם לא עברתם טיפול בבוטוקס, בקשו מהרופא שיסביר לכם על ההליך, על תוצאותיו וכמה פעמים בשנה אתם צריכים לעבור טיפול כזה.

בשורה התחתונה שלנו,

אל תישארו לא מרוצים מעור הפנים שלכם. ההרגשה הפנימית שלכם שווה הכל, גם אם זה הוצאה גדולה יחסית. כאשר תעברו למשל טיפול מתיחת פנים, לאחר מכן כשתרגישו טוב עם התוצאה, לא תחשבו בכלל על כמה הוצאתם.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button