בריאותיופי וטיפוח הגוף

כמה אתם שמים לב להיגיינה האישית שלכם?

אתם קמים בבוקר, מצחצחים את השיניים, שמים את הדיאודורנט שלכם ומבשמים עצמכם קלות לפני שאתם יוצאים מהבית? הכל טוב ויפה אך זה לא אומר שההיגיינה האישית שלכם נקייה.

בכדי לעזור לכם להבין מה עליכם לעשות בשביל לשמור על ההיגיינה האישית שלכם במצב טוב, הבאנו לכם 4 טיפים לשמירה נכונה על ההיגיינה שלכם-

התקנת בידה

אם כלל לא חשבתם על בידה לשמירה על היגיינה אישית, הרי שאתם חייבים לדעת שהתקנת בידה בבית רק תעניק לכם שיפור בהיגיינה האישית שלכם. אם אתם שואלים איך, אנחנו פה להסביר! התקנת הבידה על מושב האסלה או במקומו מעניקה לכם ניקיון ישיר ומלא לאזורים המוצנעים שלכם, מה שלרוב נייר טואלט לא מספק. ישנם סוגים שונים של בידה ובהתאמה אישית תוכלו לבחור את הבידה שמתאים לכם. יש אפשרות לבידה עם מים חמים, בידה עם הגבהה ובידה עם שלט רחוק. הכל לפי הצורך.

אל תחלקו

גם אם אתם האנשים הכי נדיבים בעולם, יש מקומות שכדאי שתשמרו את שלכם לעצמכם. וכשמדובר במגבות, סכיני גילוח ו/או איפור, כדאי שלא תחלקו עם האנשים החיים איתכם בבית. גם אם מדובר בבני משפחה או בני הזוג שלכם. כשזה מגיע להיגיינה אישית, הרי שזה אישי ורצוי שישמר כך. אם אתם נוטים להתבלבל ולקחת בטעות את סכין הגילוח של בן הזוג, עשו סימני זיהוי על סכיני הגילוח וכך תוכלו לזהות בדיוק של מי הסכין. כך גם בנוגע לספוג הרחצה. בחרו צבעים שונים לספוג וכך תוכלו לדעת שאתם בוודאות משתמשים בספוג הרחצה שלכם.

נקו את הפנים

כשאתם קמים בבוקר אתם שוטפים את הפנים שלכם עם צחצוח השיניים. בין אם זה בשביל להתעורר או בשביל לנקות את הפנים מהשינה, אתם שוטפים את הפנים שלכם. ובלילה, אחרי שעברתם יום שלם בחוץ, בתנועה, ברחובות העיר, במשרד, הפנים שלכם חייבים להיות מלוכלכים. גם אם התקלחתם ואתם אומרים לעצמכם ששטפתם את הפנים, אין זה אומר שהפנים שלכם נקיים. אתם יכולים להשתמש בתכשירים עבור הפנים והניקיון שלהם או אפילו במגבונים המיועדים לפנים ולניקיון שלהם לפני השינה.

החליפו בגדים

מכירים את ההרגל הזה להניח את הבגדים על כיסא בחדר ולאחר כמה ימים ללבוש אותם שוב כי בסך הכל לבשתם אותם פעם אחת והם בכלל לא מסריחים? זהו הרגל מוכר וידוע. אך גם אם הבגדים שלכם לא מסריחים ולא נשפך עליהם שום רוטב או קפה, אין זה אומר שהם נקיים. במיוחד בימות הקיץ של מדינתנו הקטנה, ישנה יותר זיעה שאמנם מתייבשת אך לא מתנדפת לחלוטין מן הבגד. אם אתם מנסים לחסוך בחשמל אנחנו יכולים להמליץ לכם להשתמש בקרני השמש לייבוש הבגדים מה שיעזור לחסל את החיידקים שנותרו על הבגדים סופית.

בסופו של דבר היגיינה אישית קשורה המון למודעות האישית שלכם ולהבנה שלכם בגוף שלכם. כאשר אתם הוא כרטיס הביקור שלכם, אתם רוצים להיות נקיים ומסודרים.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button