יד לקשיש

עזרים למבוגרים שמתקשים במקלחת

ככל שנתבגר, כך הגוף שלנו יעבור שינוי ויתפקד אחרת, ולמרבה הצער, גם פחות טוב. לצורך זה נזדקק למגוון של עזרים שיוכלו לסייע לנו בכל תחומי החיים. למזלנו אנו חיים בעידן שיש בו מנעד של פיתוחים וחידושים טכנולוגיים שבכוחם לשפר את איכות החיים שלנו ולהפוך אותם להרבה יותר נוחים. נושא זה יקבל משנה תוקף עיקרי כשמדובר באנשים בגיל הזהב ובמגוון העזרים שפותחו במיוחד עבורם.   

הצורך של כל אחד בהישרדות ועצמאות, השפיע רבות על פיתוח אביזרים שמטרתם להקל ולהפוך כל פעולה ליותר פשוטה, כמו לדוגמא מקלחת. מבוגרים רבים מוצאים את עצמם בתאונות מקלחת בגלל התנאים שקיימים בחלל הזה. בעקבות כל הפיתוחים האחרונים ניתן לראות שתוחלת החיים גדלה משמעותית ומבוגרים רבים נהנים מעצמאות ותחושת ביטחון רבה.

איך מסייעים אביזרים אלה לגיל השלישי?

 העזרים השונים שקיימים היום מספקים לכל קשיש ליהנות מחיים בטוחים ומהנים. יש היצע רחב של אביזרים שמטרתם לעזור, כך שכל אחד יכול למצוא את האביזר שיועיל לו וישפר את התפקוד שלו בחיי השגרה ובפעולות היומיומיות.

העזרים שיש יחולקו לכמה קטגוריות, ביניהם כאלו שיתרמו לשגרת החיים, אחרים יסייעו להנעלה והלבשה, יש עזרים שמטרתם לסייע בשעת הפנאי ובזמן בישול ואפייה במטבח, יש עזרים לצורך פעילות שיקום ויש כאלה שמסייעם בזמן שהייה במקלחת. בנוסף, מלבד מגוון המוצרים שמיועדים למטרה ספציפית, יש המצאות וגאדג'טים ייחודיים שהופכים את השגרה של המבוגר לנוחה ופשוטה במיוחד.

עזרים לחדר רחצה

חדר המקלחת הוא חלל שמיועד לפורענות, יש בו מגוון של תנאים שעלולים להוות סכנה לכל אחד, לרבות מבוגרים וילדים. לא פעם מבוגרים שמתקשים לבצע פעולות מסוימות יאלצו לקבל עזרה בזמן ההתקלחות. בשל הצורך הזה יש מגוון של עזרים שמסייעים לצלוח את משימת ההתקלחות ביתר ביטחון ונוחות.

בין כל האביזרים המיועדים תוכלו למצוא את ספסלי הרחצה הייעודיים שנוח לשבת עליהם בזמן פעולת הרחצה, חלקם יגיעו עם ידיות אחיזה שיגבירו את תחושת הביטחון. יש גם כיסא מתקפל לקיר שאותו ניתן להוריד בכל מקלחת. חלק מהכיסאות לרחצה מגיעים עם גלגלים ויש מגוון של ידיות אחיזה שמסייעות בזמן ההתקלחות ומעניקות ביטחון לכל אורך השהות במקלחת, גם לידיות אלה יש מנעד של גדלים, מנגנונים ופיתוחים בהתאם לכל צורך. בנוסף, יש מוצרים רבים לחלל האמבטיה שמטרתם למנוע החלקה גם בזמן ההתקלחות וגם כאשר מסיימים את הפעולה.

פעולות שבעבר נחשבו לפשוטות עבור מבוגרים רבים יהפכו להיות הרבה יותר מאתגרות. סכנת ההחלקה לצד קושי רב בכיפוף הגוף, קושי בחפיפה או ראייה חלשה מתמיד, כל אלה יהוו אתגר רב שאתו נאלצים מבוגרים רבים להתמודד, אך באמצעות עזרים רבים שמזהים את הבעיה ומעניקים פתרון מדויק והולם, אפשר להתגבר ולהצליח לנהל איכות חיים שגרתית, עצמאית וקלה הרבה יותר.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button