בריאותכללי

החידושים הטכנולוגיים המפתיעים בתחום השתלות השיניים

 

בעולם הבריאות והלייף סטייל אנחנו פשוט מכורים לכל החידושים ורוצים לאמץ את כל הטרנדים הכי חמים בתחום הטיפוח האישי. וכשזה מגיע לעולם בריאות הפה – מדובר בשילוב מושלם. אז מהם החידושים הטכנולוגים הכי מפתיעים בעולם בתחום השתלת השיניים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם נכנסים לרופא השיניים שלכם.

סימולציות ממוחשבות של מבנה הפה

בעידן של היום, זה היה רק עניין של זמן עד שתוכנות המחשב המתקדמות בעולם יכנסו גם לקליניקה של רופא השניים, ואכן מדובר בתחילתה של מהפכה בתחום. כיום רופא השניים שלכם יכול לבצע הדמיה ממוחשבת של סוג הטיפול הייחודי שמתאים לכם ולבחור את הדרך הטובה ביותר בשביל לבצע השתלות שיניים באופן שיגרום לכם מינימום כאבים.

השתלות מספר שיניים בתוך יום אחד

זוכרים שהייתם נאלצים לקבוע אין סוף של תורות בשביל לטפל בשן אחת בלבד? ובכן, כיום לא חייבים לעצור את החיים בשביל לטפל בשיניים. העולם הדנטלי עבר מהפכה של ממש בתחום וכעת ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד. זה לא פתרון פלאים לבעיות חניכיים מורכבות אבל בהחלט משהו שכדאי לבחון לפני שאתם מתחילים טיפול שורש רציני או נכנסים לתהליך יישור שעשוי להימשך שנים.

השתלת עצם ושינוי של מבנה הלסת שלכם

אם עד לפני כמה שנים רק מי שהיה לו מבנה לסת מסוים היה יכול ליהנות מהשתלות שיניים וכל מי שסבל מהידלדלות של עצמות היה צריך לבחור בשיניים תותבות, עכשיו אפשר לחזק את העצם. על ידי הוספה של תמיכה במבנה הכי בסיסי של הפה, ניתן לבצע מגוון של טיפולים (כן, כולל השתלות מסובכות) ולשדרג את הלוק הכללי. למעשה, לעניין יש משמעות גם על המראה הכללי האפילו על הקמטים של עור של הפנים.

כניסה של חומרים חדשים וחזקים מאי פעם

ההיקף העולה של השתלות שיניים שנעשות בכל שנה בעולם גרם לכך שיותר ויותר חומרים חדשים נכנסו לתחום השתלים. חומרים אלו משפרים שליטה בעוצמה של כל שתל, ברמת הדחיסות שלו ובקלות שניתן לעצב אותו. למעשה, בשתלים של היום ניתן לבצע מגוון של חיתוכים שלא היו מתאפשרים לפני כמה שנים. העניין הוא קריטי משום שבניגוד לכתרים הוותיקים, כאן לא צריך לבצע השחזה אלא פשוט ליצור את השתלים בגודל המתאים לכל פה ולסת.

בחירת הגוון המדויק של השיניים המושתלות

הפופולריות של השתלות השיניים והעובדה שעובדים עם חומרים חדשים, גרמו לכך שניתן להגיע לגוון המדויק של השיניים של כל מטופל. זה לא אומר שאי אפשר לנצל את התהליך בכדי להבהיר את המראה של השיניים אבל זה בהחלט מתאים למי שרוצה לטפל בבעיות הדנטליות שלו, בלי לשנות את המראה הכללי. ככה שאפשר לבחור את הטון המתאים של השתל מבין מגוון רחב של גווני לבן ואוף וויט ולהגיע לתוצאה המבוקשת בקלות.

שורה תחתונה: תחום השתלות השיניים עובר מהפכה של ממש וניתן לראות כיצד החידושים האחרונים הופכים אותו לחלק אינטגרלי מכל טיפול דנטלי. ללא ספק משהו שכדאי לקחת בחשבון כאשר רוצים לטפל בבעיות שיניים מרכבות או פשוט לשפר את המראה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button