תזונה נכונה

תזונה נכונה עם תה בריא

כיום כולם כבר מבינים עד כמה תזונה נכונה בשילוב עם צריכת תה ירוק באופן יום יומי היא גם תזונה חכמה ונבונה. לתה הירוק סגולות מרפא יוצאות דופן מבין צמחי המרפא וזמינותו הנוחה רק יכולה לעודד את השימוש בו. פר הגדרה, תזונה נכונה צריכה לכלול את כל המרכיבים התזונתיים להם זקוק הגוף ובמידה הנכונה. על מנת להגיע לכך, עלינו לצרוך את כל הטוב שהטבע נתן לנו במידות הנכונות, כאשר תה ירוק הוא ללא ספק אחד המוצרים שעומדים בכך בגאון. להלן סקירה קצרה שתשכנע גם אתכם לשלב אותו בתפריט היומי שלכם.

תה ירוק למניעת מחלות של העולם המערבי

המחלות הכרוניות של העולם המערבי הינן השמנת יתר, סכרת, יתר לחץ דם ובעיות לב וכלי דם. תזונה נכונה אשר מפחיתה מהסיכוי לפתח מחלות אלה היא תזונה אשר סך הקלוריות שלה מתאים ע"פ מין, גיל ומצב רפואי, כוללת סיבים תזונתיים, התרחקות ממתוקים, צריכת קטניות ודגנים מלאים ומגוון סוגי בשר ודגים פזורים לאורך השבוע. תה ירוק מחזק את מה שהתזונה הנכונה נותנת לנו במניעת התפתחות מחלות כרוניות והדבר נמצא כנכון במחקרים רבים. החומרים בתה הירוק ידועים כבעלי יכולת לזרז את קצב חילוף החומרים שלנו, לעזור לנו להוריד במשקל, לשפר את הרגישות שלנו לסוכר ולמנוע דלקות. כל אלה תורמים לחיים בריאים יותר ומניעת התפתחות תחלואות העולם המערבי.

עיכול טוב יותר

תזונה נכונה היא תזונה אשר כוללת שתייה מספקת של נוזלים וצריכת כמות מספקת של סיבים תזונתיים על מנת לשפר את פעילות מערכת העיכול ולתרום ליציאות ביתר קלות. תה ירוק נמצא כבעל יכולת להמריץ את פעילות המעיים ולעזור במניעת עצירות. כמו כן, לתה הירוק השפעות אנטי דלקתיות במערכת העיכול כך שהוא יכול לעזור לאנשים הסובלים מגזים וכאבי בטן. חשוב לציין כי שתיית תה ירוק לאחר ארוחה (תה חם), עוזרת לשמור על השומן שבמזון במצב נוזלי ובכך לעזור למערכת העיכול לעבוד ללא קושי בפירוק השומן, ללא תחושת נפיחות.

נוגדי חמצון

חשיבות נוגדי החמצון לבריאות האדם אינה מוטלת בספק. חומרים אלה נדרשים על מנת לתמוך בפעילויות המטאבוליות של הגוף, מניעת התפתחות דלקות וגידולים סרטניים. תזונה נכונה תקפיד על שימוש במאכלים בעלי ריכוז נוגדי חמצון גבוה, כגון פירות הדר, פלפל אדום וכמו כן – על תה ירוק. סוג זה של תה אינו עובר תהליך של חמצון לשם הכנתו ולכן הוא כולל ריכוז גבוה של פלבנואידים וקטכינים, נוגדי חמצון יעילים ורבי עוצמה. תגבור התזונה היומית שלכם באמצעות שתיית תה ירוק לאחר כל ארוחה תעזור לכם לקבל את הכמות המומלצת היומית של נוגדי חמצון מבלי לצרוך כמות מוגזמת של מזון.

בנוסף לכל אלה, התה ירוק מכיל מספר ויטמיני B, מינרלים, חומצות אמינו וגם קפאין, אשר עוזר לנו לשמור על ערנות בשעות הקשות של היום ומדכא את תחושת הרעב בין הארוחות. לתה הירוק גם יכולת לנטרל ריחות רעים מהפה. אם כן המסקנה ברורה – כדאי ורצוי לשמור על תזונה נכונה ולשלב בה גם שתיית תה ירוק בין ארוחה לארוחה. לרוויה!

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button