תזונה נכונה

איך לשמור על תזונה נכונה בטיול בחו"ל

יציאה לחו"ל היא שבירת שגרה מוצהרת התולשת אותנו באחת מסביבתנו הטבעית ומנתקת אותנו מכל הרגלי החיים. כפועל יוצא מכך, רבים משומרי המשקל המשקיעים רבות באכילה נכונה ובספורט במהלך השנה, "שוכחים את עצמם" בחו"ל והורסים בכמה ימים השקעה של שבועות וחודשים, וחבל.

טיסות לווינה בירת אוסטריה

ווינה, בירת אוסטריה האגדית, היא אחד היעדים היותר אטרקטיביים בחו"ל, ובמהלך הביקור בה, רבים משומרי המשקל שערכו דיאטות רצח במהלך השנה וקרעו עצמם לדעת בחדרי הכושר, צוברים במהירות קילוגרמים מיותרים, ולא פעם, חוזרים למשקלם ההתחלתי. אז נכון, קשה בהחלט לעמוד מול בר וינאי גדוש כל טוב, להרגיש את בלוטות הרוק, לדעת ששילמנו טבין ותקילין על הארוחה, ובכל זאת, לשמור על הכללים. עם זאת, אם תיסחפו,  הדמות שתישקף אליכם במראה עם שובכם ארצה תוציא לכם את כל הטעם מהטיול…

איך אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה?

שאלת המיליון דולר: איך ניתן לבלות בטיול בחו"ל בלי להרוס את הפיגורה? והתשובה היא: קצת מחשבה, קצת תכנון והרבה שליטה עצמית. בראש ובראשונה, בכל טיול לחו"ל, בין אם בחרתם בטיסות לווינה בירת אוסטריה, ובין אם בחרתם להרחיק למזרח הרחוק או לארצות הברית, תכננו מראש, עוד בהיותכם בארץ, את הצד הגסטרונומי של הטיול. בררו על מסעדות בריאות הקיימות באזורים בהם הנכם עתידים לשהות ועל צרכניות או סופרים בהם תוכלו לרכוש פירות וירקות ומזון או נשנושים בריאים. כמו כן, מומלץ מאוד להצטייד בנשנושים בריאים מהבית שילוו אתכם בתיק האישי, כך שלא תיאלצו להתנפל על עוגת קצפת מרהיבה רק בגלל שנתקפתם רעב במהלך הטיול. בשהותכם בחו"ל, הקפידו על ארוחות מסודרות והקדישו להן זמן מוגדר במהלך כל טיול. כמו כן, מומלץ מאוד להקפיד על ארוחת בוקר משביעה שתתדלק אתכם לכל היום ותמנע נשנושים מיותרים. והעיקר – שננו לעצמכם, כי למרות הכל, אין כל חובה לטעום כל מאכל חדש שתראו, ובמהלך טיול בחו"ל תיתקלו בהרבה כאלה. אפשר לראות, להתרשם, לדמיין את הטעם, ופשוט לעבור הלאה.

ממשיכים לרוץ

טיול בחו"ל איננו עילה להפסקת שגרת הפעילות הגופנית שלכם, אותה ניתן להמשיך גם אם חדר הכושר שלכם רחוק ממכם מרחק מספר שעות טיסה. העדיפו מסלולי טיול המשלבים הליכה או טיפוס,  העדיפו את מדרגות המלון על פני המעלית, ואם בית המלון מעמיד לרשותכם חדר כושר, נצלו אותו ככל יכולתכם. כמו כן, נסו לצאת לסיור אופניים, שעשוי להיות מרתק, או לסתם הליכה או ריצת ג'וגינג. ככלל, העדיפו לוותר על שירותיהם של אמצעי התחבורה ולכו ברגל כמה שיותר. באופן כזה, חוויית החו"ל שלכם תהיה מעמיקה בהרבה והחשיפה לתרבות המקומית, עוצמתית יותר. אז בקיצור, במהלך טיסות לווינה בירת אוסטריה או לכל יעד אחר, אין סיבה להשמין. תיהנו!

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button