תזונה נכונה

מתחילים להקפיד על תזונה? הצצה למטבח של דיאטנית

המקרר במטבח שלכם נפתח ונסגר, נסגר ונפתח? זה בטח משעמום. בדקו עם עצמכם כמה פעמים אתם אוכלים מתוך הרגל ולא משעמום, בשל צורך לנשנש ולא בשל רעב אמתי, סתם כי בא לכם ולא כי אתם באמת חייבים? דיאטניות רבות מסכימות כי הצורך לבקר את המקרר במטבח כמה פעמים ביום הוא שמעודד את מגפת ההשמנה בעולם המערבי. אתם חושבים שהגיע הזמן לשינוי?

אפשר להשאיר את המקרר במטבח

כדי לרדת במשקל ולסגל אורח חיים בריא המבוסס על תזונה נכונה המיטיבה עם בריאותנו אין צורך לכעוס על המקרר במטבח או לטרוח ולהעלימו. גם אצל דיאטניות וגם אצל אנשים שמצליחים לקיים אורח חיים בריא יש מקרר במטבח ויש אליו גישה נוחה; אבל יש גם התנהלות נכונה ומאוזנת עם אוכל ויש שמירה על תפריט מאוזן שמונעים עודף משקל ופגיעות בריאותיות הנלוות לצריכת מזון לא בריא.

הדרך לבריאות עוברת במזון

כבר רבות דובר, נאמר, נכתב ואפילו הושר על הקשר בין המזון לבין הבריאות. גם אינכם ממהרים להסכים שהאדם הוא מה שהוא אוכל אין לכם כל דרך להתווכח עם העובדה שבריאותו של האדם היא מה שהוא אוכל. אז לפני שתשליכו את המקרר שבמטבח דרך החלון כדי לחסוך עוד קילוגרמים  ולהרוויח בריאות טובה למדו מהי תזונה נכונה ומאוזנת.

המקרר במטבח של דיאטנית

במקום להשליך את המקרר מהחלון מלאו אותו בדברים מזינים ועשירים מבחינה תזונתית. סיור וירטואלי במטבח של דיאטנית והצצה למקרר שבמטבח שלה יוכלו לצייד אתכם ברשימת קניות אידאלית. הציצו, רכשו מזון בריא וסגלו בהדרגה אורח חיים שייטיב עם בריאותכם.

המקרר במטבח של הדיאטנית וגם המדפים והארונות בוודאי עמוסים בדגנים ומוצרי מאפה, מזונות עשירים בשומן, מזונות עשירים בחלבונים, ירקות ופרות מהם צריך לאכול במידה ובאיזון. יש שם גם בוודאי המון ירקות ופרות המספקים ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ועשירים בנוגדי חמצון. הקפידו גם אתם לקנות הרבה כאלה ולאכול לפחות ששה צבעים בכל יום. אנחנו מוכנים להמר בביטחון רב "שבמחלקת הבשר" שבמקפיא שלה יש בעיקר בשר עוף, בשר בקר ובשר הודו שנחשבים למזונות בריאים, המספקים חלבונים איכותיים ושילוב מיוחד של ויטמינים ומינרלים שלא תמיד נמצאים בירקות, והיא בוודאי צורכת אותם, כפי שמומלץ- כשהם רזים ולא שמנים. במקרר שלה תמצאו גם שפע מוצרי חלב המספקים לגוף כמות גבוהה מאוד של סידן, חלבונים איכותיים ומינרלים חיוניים במידה הנחוצה (אשלגן, מגנזיום ונתרן). וגם מזון דל בשומן רווי. חיטוט מסיבי יפגיש אתכם עם מזונות הנחשבים "בריאים" בשל תרומתם למערכות ותהליכים מגוונים בגוף, ביניהם, דג סלמון, אוכמניות, יין אדום, אגוזי מלך, ירקות ירוקי עלים, דגנים מלאים ויוגורט.

זאת ועוד

אחרי שתמלאו את הארונות והמקרר במטבח שלכם בכל טוב הקפידו גם על אכילה מסודרת – מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות (בוקר, צהרים וערב) וכן  2-3 ארוחות ביניים; על שתיית מים מרובה, על פעילות גופנית תכופה ועל משקל גוף תקין וכך תוכלו להיות בריאים וחיוניים.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button