תזונה נכונה

כיצד לשמור על התזונה בזמן חופשה בחו"ל

כל מי שמצוי במסגרת של דיאטה, או שמירה על המשקל, וגם אלו מבינכם שלא, יודעים כי טיסה לחו"ל יכולה בקלות לשבור את השגרה בה אנו חיים, ויחד איתה גם את הדיאטה שעמלנו עליה קשות. טיסות לפריז טומנות בחובם מאפים ובגטים שמנים, בטיסות לאיטליה אי אפשר לוותר על הפסטה המפורסמת, ואילו לונדון ידועה בפיש אנד צ'יפס כמנת דגל מדהימה. אולי תופתעו לגלות שטיסה לחו"ל לא חייבת לחבל בדיאטה. איך עושים זאת? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח טיסות לאיטליה, לניו יורק או לרומא ולהוסיף קילוגרמים עודפים רק למזוודה.

 

הציבו יעדים ראליים

הצעד הראשון בשמירה על הגזרה גם כאשר טסים לחו"ל הוא להציב יעדים ראליים. אלו מבינינו שנמצאים בתהליך של ירידה במשקל צריכים להביא בחשבון כי השגרה לה הם רגילים הולכת להשתנות, ולעיתים הנוחות והמזונות אליהם היינו רגילים לא בנמצא. עקב כך רצוי מאוד להציב יעדים ראליים בנוגע לשהיה בחו"ל. אל תציבו לעצמכם מטרה לרדת 2 קילו במהלך טיול של שבועיים, גם אם הייתם רואים ירידה כזו על המשקל בבית, הציבו לעצמכם מטרה רק לשמור על ההשיג ולא לעלות.

טיסות לאיטליה, לברלין או לציריך טומנות בחובן חוויות רבות, וחלק מן החוויה היא גם לטעום ולהתנסות במאכלים שונים ומגוונים. אל תפחיתו מן החוויה, בכך שתמנעו מכל הטוב שיש למדינות אלה להציע, אלא איכלו במידה.

 

לשמור על שגרה כמה שיותר

המפתח השני לשמירה על הגזרה במהלך טיסות לאיטליה לונציה או לכל יעד אחר בחו"ל הוא שמירה על שגרה.

  • אם בבית הייתם רגילים לאכול שלוש ארוחות גדולות ביום ועוד כמה ארוחות ביניים קטנות, השתדלו לשמר את הדפוס הקיים, כדי שלא תגיעו לארוחה רעבים מאוד ותתנפלו על כל הבא ליד.
  • השתדלו מאוד לבחור את הדברים המוכרים לכם מהתפריט הביתי, ולמעט בבחירה של מנות שמנות או מטוגנות.
  • אם יש בכוונתכם לאכול מנה שמנה אותה בחרתם נסו לאכול מאכלים קלים בשאר הארוחות ביום כמו סלטים פירות וגבינות.

 

ללכת כמה שיותר ברגל

המפתח השלישי והאחרון על מנת לשמור על הגזרה גם במהלך טיסה לחו"ל הוא ללכת כמה שיותר ברגל. אף אחד לא מצפה מכם לשעוט על מכון הכושר שלוש פעמים בשבוע במהלך החופשה, בכל זאת זה חופשה, אבל אפשר גם להניע את הגוף מבלי להרגיש את המחויבות לכושר. לטיסות לאיטליה, לתאילנד או לארה"ב יש הרבה אטרקציות להציע. בהגיעכם למקום חדש השתדלו תמיד לרדת מהמכונית, ללכת לטייל קצת ולראות את הסביבה, ולהשתדל לגמוע מרחקים קצרים ברגל. אין צורך לקחת את המכונית בשביל אטרקציה שנמצאת כמה רחובות ליד המלון. צאו, טיילו והכירו מקומות חדשים, אחרי הכל מה שרואים ברגל אף פעם לא משתווה למה שרואים בנסיעה במכונית.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button