תזונה נכונה

מים לשתייה תורמים לדיאטה שלכם

אתם מעוניינים לרזות ולרדת במשקל. בין אם מדובר על דיאטה קטנה שבה אתם רוצים לרדת כ 10 ק"ג, ובין אם מדובר על דיאטה רצינית שבה אתם רוצים להוריד עשרות קילוגרמים – תמיד יש חשיבות לשתיית מים במהלך הדיאטה. מים לשתייה הוכחו זה מכבר כטובים לדיאטות מכל הסוגים. לא משנה אם מדובר על דיאטות כסאח, דיאטות מאוזנות, דיאטות עם או בלי כושר גופני – תמיד מים לשתייה יוכלו לתרום לכם. במאמר זה, אנו נסביר לכם כיצד המים תורמים להצלחת הדיאטה, ובאופן כללי מהווים מרכיב חשוב לתזונה של כל אדם באשר הוא – על אחת כמה וכמה אם הוא מעוניין לרזות.

מים לשתייה מעודדים הרזייה

חשוב בעצם להפריד בין שני דברים שונים – בין הדיאטה לבין ההרזיה. דיאטה במשמעותה הכוללת יותר היא שמירה על תזונה בריאה ומאוזנת בהתאם לגילכם, מינכם, מצבכם הבריאותי וכיו"ב. לעומת זאת הרזיה כשמה כן היא – התהליך שבו אתם מרזים. שימו לב שלא מדובר בהכרח על אובדן משקל בגוף – אלא יותר על העלמתם של רקמות השומן בגוף. כאן בדיוק מים לשתייה נכנסים ויכולים לסייע לכם רבות.

במחקרים שנעשו, הוכח כי מים לשתייה תורמים מאד להעלאת קצב חילוף החומרים בגוף. כשקצב חילוף החומרים הוא גבוה יותר – הגוף משקיע יותר אנרגיה בלקיים את עצמו. כדי להשקיע את האנרגיה הרצויה, הגוף יפנה קודם כל לחיסולן של רקמות השומן שבתוכו. לכן, שתיה מרובה של מים שמעודדת את חילוף החומרים – תביא לפירוק מהיר יותר של רקמות השומן בגוף.

עם זאת, המים יכולים לסייע לא רק להרזיה עצמה, אלא גם באופן כללי לתהליך של דיאטה ושמירה על תזונה מאוזנת. לא פעם, למים יש אפקט פסיכולוגי ותזונתי חשוב מאד. אנשים רבים חשים לעתים רעב – אך בפועל הם בעצם צמאים, ופשוט לא מודעים לכך. אם אתם חשים לפתע רעב שמנקר בכם – נסו לשתות מים. אתם תגלו לעתים כי שתיה של כוס מים תוכל להשקיט את הרעב או לפחות לצמצם אותו באופן משמעותי. כמו כן המים עדיפים בהרבה על שתיה של משקאות חמים או מיצים שונים.

מסייע להתמודדות בחגים

לא פעם, אנשים מגלים כי מים לשתייה עוזרים להם לעבור בהצלחה את תקופת החגים. החגים היהודיים מתאפיינים בימים ארוכים מאד של ארוחות משפחתיות מלאות בכל טוב. לכם חשוב מאד לשמור על הדיאטה שלכם, ובמידה ואכלתם הרבה – לרדת במשקל מיד לאחר החג. לכן, בתקופת החגים וגם לאחריהם מומלץ בחום להרבות בכמות של מים לשתייה. הדבר יסייע לכם גם לצמצם באכילה בארוחת החג עצמה, וגם לאחר החג – לרדת במשקל כמה שיותר מהר. כמובן שמעבר לכך המים יוכלו לסייע לכם גם בשגרת היומיום שלכם, ותמיד מדובר על תוספת חשובה ומזינה מאד לגוף.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also
Close
Back to top button