כללי

מדוע עסקי התרופות מצליחים כל כך?

מאז ומעולם האדם עשה שימוש בחומרים השונים בטבע על מנת לתמוך ולחזק את המערכת החיסונית ושלו, לטפל ולרפא בעיות ומחלות שונות, ולשמור על בריאותו מפני כל הסיכונים שאורבים לו, יחד עם זאת- ולמרות הסגולות הרבות שנמצאות בצמחי מרפא ומזונות על שונים- אפילו הם לא הצליחו להתגבר על מגיפות וזיהומים שונים שהאדם ספג לכל אורך ההיסטוריה האנושית, הפיניצלין דווקא כן.

העידן המודרני הביא איתו את אחת הבשורות החשובות ביותר לאנושות כולה- זהו עולם הפארמצבטיקה, רוקחות.

עולם הרוקחות עושה שימוש בחומרים, כימיכלים וגם בצמחי מרפא שונים ובעזרת מחקר מעמיק, ניסויים וביצוע אינטגראציה של עקרונות ויסודות שונים לצד עמל רב- מצליח לייצר תרופות שלא רק משפרות את איכות החיים שלנו במידה ניכרת, הרי שבמקרים רבים התרופות הללו מעניקות לנו את החיים שלנו בחזרה.

כיום ניתן לראות כי אחד הענפים הרווחיים והמצליחים ביותר בעולם זהו עולם הפארמצבטיקה, ולמען האמת- זה כלל לא מפתיע. בדיוק כמו חברות הייטק אשר שוקדות על מנת לשפר את איכות ורמת החיים בעזרתה של הטכנולוגיה, כך חברות תרופות, ואפילו יותר- אחראיות על החיים שלנו ועושות כל מאמץ אפשרי על מנת לשפר ולהאריך אותם.

מחקר ופיתוח מציל חיים

הרפואה המערבית מתרכזת בשני סוגים של טיפולים מרכזיים, זה נכון שישנם טיפולי תמיכה ושיקום שונים וחשובים, אבל מרכז הפעילות הרפואית מתבסס על טיפולים תרופתיים וטיפולים כירורגיים. הטיפולים הכירורגיים הינם טיפולים קשים ופולשניים ובזכות חברות תרופות ניתן לראות כי יש כיום יותר ויותר מחלות שטופלו בעבר באמצעות ניתוח, מטופלות בהצלחה רק בעזרת כדורים.

חברות התרופות שוקדות כל הזמן על פיתוח תרופות חדשות יותר, טובות יותר ובעלות תופעות לווי פחותות יותר למען שיפור איכות החיים והארכת חיים, כאשר בין התרופות השונות ניתן למצוא תרופות למגוון הבעיות הרפואיות מהקלות ועד הקשות ביותר.

כאב ראש הוא כבר מזמן לא בעיה וניתן לטפל בו בעזרת כדור שעובד תוך רבע שעה לכל היותר, אבל חשוב מכאבי ראש- מחלות כמו סוכרת, סרטן, אפילפסיה, מיגרנות, אימפוטנציה, איידס, מחלות ויראליות, דלקות ועוד סט רחב ביותר של בעיות ומחלות מטופלות כיום בעזרת תרופות.

למעשה- הכוכב של עולם הרפואה כיום אלה הן חברות תרופות אשר מעניקות לאנשים את ההזדמנות לחיות חיים ארוכים וטובים יותר. חברות התרופות עמלות לא רק על תרופות מצילות חיים אלא גם על תרופות שיעודן הוא פשוט לשפר את איכות החיים שלנו כמו למשל תרופות לגמילה מעישון, תרופות פסיכיאטריות ותרופות נוגדות דיכאון.

ההצלחה של חברות תרופות טמונה ומבוססת על המחקר והפיתוח האגרסיבי שעליו שוקדים בכל עת וכיום, יותר מאי פעם נראה שהעתיד יותר מורוד. אנחנו קרובים מתמיד למציאת ריפוי למחלות חשוכות מרפא כמו תרשת נפוצה, פרקינסון ואלצהיימר והיד עוד נטויה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button