תזונה נכונה

פיצה בריאה – יש חיה כזו?

מנה עיקרית או נשנוש

הפיצה היא מאכל נפוץ, אשר אהוב על רבים – לא רק באיטליה, אלא גם בישראל. התרגלנו לשמוע במשך שנים השמצות על המאכל הפופולארי הזה ורבים מתייחסים אל הפיצה כאל אוכל שאינו בריא. יחד עם זאת, דיאטנים מסכימים כיום שיש דבר כזה 'פיצה בריאה'. מבין שלל המזונות המהירים המוצעים כיום, הפיצה מציעה שילוב אידאלי של פחמימות, חלבונים ושומנים, שהם כולם נחוצים לנו. השילוב הזה הופך את הפיצה לארוחת צהריים או ערב טובה ומזינה, כזו שניתן ליהנות ממנה לצד סלט ירקות עשיר או לאכול אותה במהלך נסיעה עם החברים או עם הילדים. מגוון פיצריות מציעות היום פיצות משובחות וטעימות.

יש דבר כזה פיצה בריאה

השומן בבצק הפיצה ברוב המקרים אינו גבוה, הגבינה הצהובה מכילה כמות מרשימה של סידן נחוץ ובריא וברסק העגבניות אפשר למצוא כמות טובה של ליקוגן, נוגד חמצון החשוב לגוף. פיצה בריאה, אם כן, היא מציאותית וזמינה במגוון פיצריות טובות ואיכותיות. תוספת של ירקות כמו פטריות, זיתים, עגבניות, בצל או פלפל אדום מוסיפים לה גם טעם וגם בריאות. זוהי דרך מצוינת להוסיף לגוף ויטמין סי, שעוזר לגוף לספוג טוב יותר את הסידן אבל גם מגן עליו מפני סכנות השומן הרווי. גבינות מסוגים שונים תורמים גם הם לסידן ואילו תוספת של טונה על הפיצה תחזק את כמות החלבון הזמין.

במסעדה, בדרך או בבית

מגוון פיצריות מציעות היום שפער של פיצות, עם שלל תוספות. ירקות טריים וקלויים, בשר או דגים וגם שפע של גבינות מיוחדות – כל אלה הופכים את הפיצה למעדן ומסבירים מדוע זוהי ארוחה פופולארית בכל מקום בעולם שבו תטיילו. תוכלו ליהנות מפיצה בריאה וחמה כשאתם מתפנקים באחת ממגוון פיצריות הקרובות לביתכם, לקחת משולש לדרך כשאתם ממהרים בין פגישות או להזמין מגש הביתה כשאתם נפגשים עם חברים לצפייה במשחק כדורגל או בסרט. הפיצה נגישה לכם בכל מקום, בכל שעה ובכל דרך שתבחרו. גם כשאתם בחו"ל, בנסיעת הנאה או עסקים, פיצה היא לרוב הבחירה הבטוחה לארוחה קלה ומהירה.

מגוון פיצריות בכל הארץ

פיצה היא מזון מהיר, המאפשר פתרון נוח למי שמחפש ארוחת ערב קלה וחמה ללא מאמץ. תוכלו להתקשר ולהזמין פיצה כשאתם בדרך הביתה, כך שארוחת הערב תגיע יחד אתכם. הטכנולוגיה כיום מאפשרת לכם לבצע הזמנה פשוטה אף יותר, באמצעות אפליקציות מתוחכמות בטלפונים הניידים וגם בזכות מערכת ההזמנות הממוחשבת המוצעת על ידי מגוון פיצריות. תוכלו ליהנות מפיצה טרייה וטעימה גם כשאתם נוסעים לטיול עם הילדים וזקוקים לעצירה קצרה להתרעננות. משקה קר לצד הפיצה יתנו לכם אנרגיות להמשך הנסיעה והבילוי עם הזאטוטים. כך שפיצה טובה בכל זמן וסיטואציה והיא אף מהווה ארוחה הולמת יחסית לסוגים אחרים של מזון מהיר.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button