כללי

היתרונות בשימוש משאבות הנקה

מה לא נאמר כבר על משאבות הנקה? יתרונותיהן רבות משאפשר לספור, וחסרונותיהן מעטים – בעיקר כאלה הקשורים לאמהות שלא מתחברות לאקט של השאיבה.

אין ספק, מדובר באחד המצבים הרחוקים ביותר מהטבע, והרי כל מה שאנו מנסים לעשות בהנקה הוא דווקא לחקות את הטבע ואת סגולותיו. אבל חשוב לזכור שזהו היתרון בהתגלמותו של העידן בו אנו יכולים לחיות הרחק מהטבע ועדיין ליהנות ממה שהוא מעניק לנו.

אז איך בכל זאת ליהנות מהיתרונות המובהקים שיש בשימוש במשאבות הנקה?

קודם כל, זכרו שיש סוגים שונים של משאבות חלב, רבים מספיק כדי שתמצאו לכן את המשאבה המתאימה לכן. יש משהו מאד אישי במשאבה, ואין שום סיבה להתפשר על זו שהייתה טובה לחברה או לבת דודה. לאחת מתאימה משאבת חלב חשמלית ולאחרת דווקא הידנית מתאימה יותר. יש לכן אפשרות לשכור משאבה או להתנסות במשאבות שונות לפני שאתן מחליטות איזו משאבה המתאימה לכן ביותר. אפשרות ההשכרה היא יתרון אדיר, לאור העובדה שההוצאה הכלכלית לא לחינם, ואת רוכשת את זו שמתאימה לך ביותר. כמובן שתמיד עומדת בפנייך האפשרות לשכור משאבה לכל תקופת ההנקה ולא לקנות כלל. הכל שאלה של צורך מול תקציב. אם את מתכוונת להניק זמן רב, ייתכן שישתלם לך יותר לרכוש אחת.

אם את מתלבטת, לא יודעת מה לעשות ואם בכלל להשתמש במשאבת הנקה למרות הכל, יש לך שפע של זירות אינטרנטיות שתוכלי להשתלב בהם ולהיוועץ בנשות מקצוע וגם בנשים כמוך שעוברות ועברו את זה.  פורום הנקה, פורום אמהות טריות ואפילו בפורום נשים כללי את עשויה למצוא מענה.

להניק או לא להניק – זו השאלה

בסופו של דבר, צריך לזכור שנשים שמשתמשות במשאבות הנקה, הן נשים שבוחרות להניק על פני לא להניק. גם כשלא נוח להן, גם כשהן לא אוהבות את הסיטואציה, הן מעדיפות להזין את תינוקן בחלב אם. גם אם זה לא מתאים לכל אחת, ההבנה של זה מהותית ומשמעותית כדי להבין שבסופו של דבר הבחירה היא בין להניק או לא להניק, כי מי שעומדת בפניה האפשרות להניק בכל זמן ולא להשתמש כלל במשאבת הנקה, יש להניח שתבחר בה. השאלה היא עד כמה את רוצה להיות קשורה ומחויבת, בלי שום יכולת לצאת מהבית בלי תינוקך, לפחות למשך 4 חודשים ראשונים, בלי שום עצמאות מלאה, ובוודאי שבלי האפשרות לחזור לעבודה. משאבת הנקה למשה מעניקה לך את העצמאות, החופש והמנוחה, לבחירתך. את יכולה לבחור כמה להשתמש בה, מתי להשתמש בה והאם בכלל, אבל היא מעמידה בפנייך את האפשרות להיות חופשייה יותר לקחת החלטות שהופכות אותך לאדון לזמן שלך, בניגוד להנקה מלאה ללא שאיבה, שאז את למעשה מפקידה את הזמן שלך בידי תינוקך.

בכל מקרה זכרי – כל החלטה היא לגיטימית, אם את שלמה איתה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button