כללי

חושבים על הפסקת עישון? יש לכם את כל התמיכה שלנו!

הפסקת עישון בדומה לניסיונות גמילה מהרגלים אחרים כרוכה בתהליך לא פשוט. אל תנסו שיטות לא מקצועיות לגמילה, שלא יוכיחו עצמן בטווח הארוך. פנו לטיפול מקצועי .

 אם אתם מעשנים כבדים ועוברת בכם מעת לעת מחשבה מסוג : " בשביל מה אני צריך את זה", דעו לכם שאתם בכיוון הנכון מאד בדרך אל תהליך של הפסקת עישון. אם קיים רצון של ממש, גמילה מעישון היא לא רק אפשרית,אלא מסתבר שהיא גם מיידית. על כן, אם אתם לא מצליחים לדמיין את עצמכם מעשנים היום ומחר כבר לא, אתם מוזמנים להגיע למרכזי גמילה מקצועיים, ושם תגלו איך הדברים מתאפשרים, אם באמת רוצים אותם.

הפסקת עישון עם שיטות מנצחות

חשבתם כבר על הפסקת עישון אולי רכשתם מדבקות ניקוטין או סוכריות מציצה מיוחדות על מנת לנסות ולהיגמל מההרגל הרע. יכול להיות שקראתם ספרות בנושא, או זרקתם בגועל את קופסת הסיגריות, כן, זו שתלכו מאוחר יותר להוציא אותה מהפח ברגע של צורך עז. אז מדוע זה לא הצליח לכם ? כי ניסיתם לעשות זאת לבדכם, ובשיטות שלא עובדות בפועל בשטח. הדבר מזכיר אין ספור דיאטות בזק ו"כסאח" אשר מנסה אדם שמן על עצמו. הוא רוצה לרזות ומתחיל לצום כי ככה מובטחת לו ירידה במשקל. יום אחד עובר והוא מתנפל ברעב על המקרר, ולא רק שלא ירד במשקלו, אלא שרוב הסיכויים הם כי גם עלה עוד יותר. רק ברגע שאותו אדם ילך למקום מוסמך עם שיטת טיפול שנחקרה ונוסתה על רבים לפניו, ויתווה לעצמו דרך מסודרת, רק אז יתחיל תהליך של הכרה בבעיה, וההבנה כי מדובר בהתמכרות לאוכל שיש להיגמל ממנה בצורה נכונה.

הפסקת עישון שמצליחה

גמילה מעישון מקצועית או גמילה מכסיסת ציפורניים עובדת בדיוק על אותו העיקרון- הרצון שלכם לעבור הפסקת עישון, הוא תחילת התהליך של גמילה מעישון. השיטה מטפלת בעוצמות ובכוחות שיש בכל אחד ואחת מכם, וביכולת שלכם להעצים אותן ולפעול באיזון מלא בין המודע ותת המודע לצורך תהליך גמילה מושלם. חשוב לומר, כי אין צורך באמצעי עזר, אין צורך בתרופות מיוחדות. השיטה עובדת, ואתם תהפכו ללא מעשנים, עם אחריות לכל החיים הניתנת לכם על ידי רוב מרכזי הגמילה. שיטה זו עובדת על התמכרויות אחרות, בנוסף להתמכרות לסיגריות.

אם אתם באמת חושבים על גמילה מעישון, צרו קשר עוד היום עם אחד ממרכזי הגמילה המובילים, וקבעו מועד לפגישה שתשנה את חייכם ממעשנים, ללא מעשנים.

 

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button