כללי

אין עוד ביטוח בריאות ברמה של ביטוח בריאות פרטי!

כתוצאה מן העובדה, כי רוב המדינות בעולם (וביניהן ישראל) מספקות בעבור האזרחים שלהן אך ורק אפשרות של ביטוח בריאות בסיסי (ובשמו האחר ממלכתי או ציבורי) – היום, יותר ויותר אנשים רוכשים לעצמם פוליסת ביטוח בריאות פרטית, פוליסת ביטוח ייעודית, אישית, כוללת ומקיפה אשר תבטח אותם ו'תבטיח', כי בעת חלילה תאונה כלשהי, צורך בהשתלת איבר או מימון טיפולים רפואיים, ממושכים ויקרי ערך, יעמוד מאחוריהם גוף פרטי אשר 'יכסה' את ההוצאות הגבוהות שלהם. הלכה למעשה, ביטוח בריאות פרטי הינו ביטוח הבריאות היחיד אשר מבטיח לספק את כל הצרכים, הן הרפואיים והן הכספיים, בעת מקרים ואירועים שלא יבואו. לא בכדי אומרים, כי אין עוד ביטוח בריאות ברמה של ביטוח בריאות פרטי!

 ביטוח בריאות פרטי – אינספור ביטוחים בפוליסת ביטוח אחת

ראשית, נתחיל מן העובדה, כי ביטוח בריאות פרטי הינו ביטוח אשר 'מבטח' מפני קשת עצומה, רחבה ומגוונת ביותר של אירועים, תרחישים, טיפולים ומחלות אשר ביטוח הבריאות הציבורי כלל לא מבטח. במילים אחרות, בהיעדרו של ביטוח זה, אינספור אנשים חשופים לא רק בפני סיכונים אישיים ובריאותיים רבים, אלא גם בפני הוצאות עתק רפואיות. שנית, נמשיך עם קשת הביטוחים הרחבה והמגוונת ביותר אשר נמצאת תחת חסותו של ביטוח הבריאות הפרטי, וזה הולך ככה: כיסוי מלא ומושלם לתרופות לטיפול במחלת הסרטן, כולל מימון מלא של הטיפולים והניתוחים הדרושים, שלא לדבר על פיצוי כספי מיידי / מימון ניתוחים מכל הסוגים, בכל העלויות ובכל מקום בעולם / אספקת רשת ביטחון כלכלית במקרה של פטירה ממחלה בטרם עת / מימון השתלות מכל הסוגים, ללא כל תנאי מוקדם וללא סייג / השתתפות כמעט מלאה במימון טיפולי שיניים דחופים ועוד ועוד. במילים אחרות, עם ביטוח בריאות פרטי, כל אדם יכול לחיות ללא דאגה וחשש לכיסוי כלכלי בעת פגיעה בריאותית.

כיצד בוחרים ביטוח בריאות פרטי נכון ומתאים?

אנשים אשר רוכשים לעצמם ביטוח בריאות פרטי, פועלים באופן נכון ומתבקש ביותר. יחד עם זאת, על מנת שרכישה של ביטוח זה 'תוכיח' את עצמה, עליהם לבדוק, כי פוליסת ביטוח הבריאות שהם רוכשים אכן נכונה ומתאימה להם. בפועל, כל מה שעליהם לעשות, זה לנקוט בשורת הפעולות הבאה: לבחור ספק ביטוח אשר מאחוריו 'עומדת' חברת ביטוח גדולה וותיקה; לבדוק, כי פוליסת הביטוח אכן כוללת השתלות, מימון תרופות, ניתוחים בחו"ל, טיפולים אצל מומחים ועוד; לבקש רשימה מודפסת של צוות הרופאים מטעם החברה ועוד. רק כך, אדם יבחר לעצמו את ביטוח הבריאות הפרטי הנכון והמתאים ביותר בשבילו.

אל תגידו ש'לכם זה לא יקרה' – רכשו עוד היום ביטוח בריאות פרטי

במהלך השנים, יותר ויותר אנשים התנערו ואפילו זלזלו בחיוניות העצומה אשר טמונה בכל פוליסת ביטוח בריאות פרטי. בפועל, מיותר לציין את המשמעויות האישיות והכספיות בפועל במקרים רפואיים דחופים. לכן, אל תגידו ש'לכם זה לא יקרה' ורכשו לעצמכם עוד היום ביטוח פרטי.

 

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button