כללי

תה פטל

התרומה של סוגי תה שונים לבריאות שלכם

ידוע שלתה יש מאפיינים מאוד בריאים, כאשר לכל סוג יש את המאפיינים הספציפיים שלהם, שהופכים את החליטות של כל סוג של תה לבריאות ביותר עבור מטרות שונות. אורח החיים הסיני, שהינו הראשון שהחל בשימוש אקטיבי בתה, מעיד על כך ששתיית תה בתור חלק מחיי היומיום תורמת רבות לבריאות האדם. עם זאת, ישנם כמה צמחים מיוחדים שיש להם שימוש מאוד ספציפי, ואף מפתיע, בחיינו. אחד מהם הינו צמח הפטל. בעוד שרבים מאיתנו מכירים פרי יער טעים ומתוק זה, וגם אוהבים משקאות בטעם פטל, רובנו לא מודעים לסגולות המיוחדות של צמח זה.

היתרונות של תה פטל

תה הפטל מקורו מצמח בשם רובוס. אחד היתרונות הגדולים שלו הינו היותו מועשר בוויטמין E, וויטמין C, וויטמין A, סידן וברזל, מרכיבים חשובים מאוד עבור כל אדם, בכל גיל, ובכל מצב בריאותי. בנוסף, בפטל ניתן למצוא מינרלים חשובים כמו אשלגן וזרחן. כל אלה הופכים אותו לחליטה בריאה עבור כל אדם. אך יש בו יתרונות נוספים, שהופכים את תה הפטל למשקה האהוב על נשים הרות. תה זה מחזק את הטונוס של שריר הרחם, מה שמסייע לפעילות הרחמית ועוזר לכיווץ הרחם, מה שמצידו מאפשר לזרז לידה בזמן שצריך, וגם מאפשר להחזיר את הרחם למצבו הקודם (לכווצו) לאחר הלידה. בנוסף, נשים רבות דיווחו על הקלה בבחילות הבוקר עקב שתיית תה פטל. כך, התרומה של תה פטל עבור בריאות האם והעובר הינה גדולה מאוד.

אמצעי זהירות במהלך שתיית תה פטל בסוף ההיריון

אחת מההזהרות החשובות ביותר בנוגע לשתיית תה פטל, הינה להימנע ממנו במידה ויש היסטוריה של הפלות, או תופעה של צירים מוקדמים. על מנת לנצל את סגולות תה הפטל במלואן ולפעול לזירוז הלידה, יש להתחיל לשתותו בשבוע ה-35 להיריון, בתדירות של כוס אחת ביום, בשבוע ה-36 – שני כוסות ביום, ומשבוע 37 והלאה – שתיים-שלוש כוסות ביום. הוספת סוכר או דבש להמתקת המשקה לא פוגעת ביעילותו, ובימי הקיץ אפשר ואף רצוי לשתותו קר.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button