ילדים

גמילה מטיטולים – המלצות טיפת חלב

האם הילד שלך עושה פיפי במיטה, האם הילד שלך יודע מה התחושה שהפיפי מגיע?

למה להלביש אותו בבית בתחתוני מעבר ולא בתחתון רגיל ?

המלצות טיפת חלב :

האם הילד שלך מראה צורך לעשיית הצרכים שלו בשירותים או בסיר ?טוב מאוד, תעודדי אותו, תשבחי אותו שידע שזה הדבר נכון, תשאלי אותו מדי פעם אם הוא רוצה קקי או פיפי . את רגע המתאים ליציאת הצואה אפשר לזהות לפי השעות הקבועות שבהם הילד שלך עושה את הצרכים לרוב וכמו כן לפי הגזים שיוצאים לו לפני שבא לו. ברגע שאת מרגישה שזה מגיע תגידי לו לקחת חוברת או צעצוע שהוא אוהב ותלכי ביחד איתו לחדר השירותים או תתני לו לשבת על הסיר שלו, בגלל שלפעמים ובכלל בתור התחלה זה לוקח המון זמן.

הרטבת לילה לילדים – כיצד נגמלים מזה ?

לבנים יותר קל להיגמל מפיפי במיטה ומטיטולים מאשר לבנות , וזה משום שהתנוחה שבנים עושים את הצרכים שלהם היא בעמידה. טיפת חלב ממליצה להשתמש בתחתונים בלבד ,בבית ובגן .תמלאי בתיק שלל הגן בערך 4 תחתונים, ו 3 מכנסיים להחלפה בשבועות הקרובים . תבקשי מהגננת לדאוג ולעזור לו להחליףף את הבגדים לפי הצורך.

מומלץ – במידה והילד שלך עושה את צרכיו בבית בלי עזרה או בעיה בכלל, יכול להיות שבגן שאליו הולך הילד שלך יש בעיתיות מצד הגננות .הגיוני שלא ממש בא להן להתעסק עם זה. כדאי שתבררי בגן  של הילד שלך את הנושא זה. זה בלתי אפשרי לגמול את הילד שלך רק מניהול ובקרה בגן הילדים, את כאמא חייבת להיות מעורה בסיפור ולקחת חלק בהליך זה מכיוון שהילד שלך נמצא שם כמעט כל היום.

מה עושים שיש עוד תינוק בדרך ?

ההמתנה בעקבות הלידה הקרבה – תלכי לעזרת הילד שלך. בתהליך הגמילה לא ניתן לחזור אחורה רק ללכת קדימה, או שזה יכול לגרום בלבול גדול ובטחון ירוד אצל הילד. יש מצבים של חזרה אחורה בתהליך הגמילה לאחר שתלדי, אבל כדאי לנסות לעהמשיך לעבוד על זה ולמנוע את זה – עלייך לתת לילד משוב חיובי ולעודד אותו – להגיד לו "איך גדלת!", "איזה ילד בוגר ועצמאי אתה", ולשתף אותו ולבקש את עזרתו בדברים הקטנים שיכולים רק להועיל לו.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button