בריאות

סגולותיו הרפואיות של תה פואר

פואר הינו אחד מסוגי התה המיוחדים שקיימים, המגיע אלינו ממחוז יונאן בסין אשר ידוע בתנאי האקלים המצוינים שבו לטובת גידול צמחים בריאים ועשירים. לעומת סוגי התה האחרים, תמצית פו-אר עוברת תהליך ארוך של תסיסה והתיישנות למשך תקופה מינימאלית של 5 שנים ולמקסימום של 60 שנים. ככל שתה פו אר מיושן יותר כך הוא נחשב לאיכותי יותר, ממש כמו יין טוב. מגוון התהליכים הכימיים הטבעיים שעוברים עלי הפואר במהלך השנים משביחים את הטעם והארומאטיות של משקה נפלא זה כמו גם את הסגולות הרפואיות אשר מיוחסות לו.

פואר – גם טעים וגם בריא!

שתייה קבועה של פו-אר הוכחה כיעילה במקרים הבאים:

  • הפחתת רמת פרופיל השומנים בדם – נמצא כי מרכיבים שונים בתה הפואר מסוגלים לעכב אנזים בכבד אשר אחראי לעלייה ברמות הטריגליצרידים והכולסטרול הרע (LDL) בצום. משמעות הדבר היא כי שתיית פו אר עלל בסיס קבוע הינה בעלת פוטנציאל רב במניעת מחלות לב וכלי דם.
  • הורדת לחץ הדם – בין אם כפועל יוצא של הפחתת רמות השומנים בדם והעזרה במניעת טרשת העורקים ובין אם במנגנונים שאינם ידועים, תמצית פואר נמצאה במספר מחקרים כמפחיתה לחץ דם, דבר אשר יכול לעזורר רבות לבריאות הלב וכלל מערכות הגוף.
  • נוגדי חמצון – פו-אר מכיל בתוכו ריכוז גבוה של נוגדי חמצון ובעיקר פלבנואידים אשר תורמים מאוד למאזן החמצון-חיזור במערכות רבות בגוף האדם ולכן יעיל במניעת מחלות כגון טרשת העורקים, מחלות כלי דם ובעיות מטבוליות אחרות.
  • בריאות הפה – תה הפואר מנטרל ריחות רעים, תורם רבות להימנעות מעששת (אנטי בקטריאלי) והוכח כי שתיית פואר אף תורמת רבות לחיזוק החניכיים.
  • אלכוהול – הסינים ראו כי שתיית תמצית פו אר לאחר צריכת כמות גדולה של אלכוהול משפרת את תחושות ה- "האנג אובר" אשר באות לידי ביטוי במיוחד בכאבי ראש ובטן.

הפו-אר הוא אכן תה איכותי, טעים, ארומאטי ובעל סגולות רפואיות רבות אך כל זאת רק כאשר רוכשים אותו מידיים אמינות ומקצועיות, שכן משך זמן ההתיישנות של התה ותנאי בית הגידול שלו הם אלה אשר יקבעו האם יתקבל משקה פואר איכותי.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button