כללי

סוגים שונים של דליפת שתן שאינם זהים

כאשר בוחנים מקרים של בריחה ודליפה של שתן, חשוב מאד להבין שיש מגוון רחב מאד של מקרים וסיבות לכך שהתופעה מתרחשת, ולכן גם סוגי הטיפול הם שונים. למרות שהתוצאה הסופית יכולה בהחלט להיות זהה, הרי שהסיבות לתופעה הן שונות. לעתים נראה שיש הבדל דק מאד בין הגורמים, אולם חשוב לגשת לטיפול רפואי מתאים, שיאבחן מהי הסיבה לכך. טיפול רפואי מתאים, יוכל גם לתת לכם טיפול רפואי ותרופתי הולם, וגם להמליץ לכם על פתרונות ביניים להתמודדות על התופעה.

תמיד חיתולים למבוגרים מסייעים

חשוב מאד לציין, שלא משנה מה גורם לכם לתופעה של דליפת שתן, הרי שתמיד חיתולים למבוגרים יוכלו לתת לכם את המענה המתאים. נכון להיום, יש חיתולים למבוגרים שמעוצבים בסגנונות שונים, ומתאימים לרמות שונות של דליפת שתן: יש חיתולים למבוגרים שמתאימים לדליפה קלה מאד, יש שמתאימים לדליפה ברמה בינונית עד ליטר, ויש כאלה שמתאימים לדליפה כבדה יותר, לרוב של אנשים שאין להם כמעט שום יכולת לשלוט על הסוגרים שלהם, אולם לא רק הם.

חשוב מאד להבין, שלמרות שבמקרים הללו חיתולים למבוגרים נותנים בכל מקרה מענה מוצלח, הרי שבכל זאת יש הבדלים בין סוגים שונים של דליפת שתן. יש מקרים שבהם הדליפה מתרחשת, עקב חוסר יכולת לשלוט בשלפוחית השתן, וחוסר יכולת להתאפק למעשה. למה הדבר דומה? למצב שבו אתם מבינים לחלוטין שאתם צריכים ללכת לשירותים, אולם אתם פשוט לא מספיקים להגיע, ותוך מספר שניות מתרחשת דליפת שתן, לפחות ברמה חלקית יחסית. רופאים ממליצים במקרה כזה על טיפול התנהגותי שיאפשר לכם לקבל בחזרה תחושת שליטה על הגוף, במקביל לטיפול רפואי ותרופתי, שיאפשר לכם לשלוט בצורה טובה יותר על שלפוחית השתן, ובמידת הצורך גם על שרירי האגן שלכם.

מצב אחר לחלוטין של דליפת שתן הוא מצב של חוסר יכולת כללי לשלוט על הסוגרים. הדבר כבר קשור יותר לתפקוד הקוגניטיבי הכללי של הגוף, ולא רק למצבים של חוסר יכולת להתאפק. מצבים זה נפוצים יותר אצל אנשים שגם קשה להם לתפקד באופן עצמאי, אך לא רק אצלם. חשוב להבין שלרוב במקרים כאלה, טיפול תרופתי יכול בהחלט להקטין את מקרי הדליפה, ולהקטין את כמות השתן שתצא, אך בכל מקרה תמיד יהיה צורך ללבוש חיתולים למבוגרים, כדי שהשתן שיצא החוצה ייספג בצורה טובה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button