כללי

הרזיה ללא דיאטה – יש דבר כזה?

רובנו נוחלים כישלון חרוץ במלחמתנו עם הדיאטה ומפסידים כל פעם מחדש להשמנה. למרות שכולנו מבינים את המשמעות שיש להשמנה על בריאות האדם והפגיעה בדימוי העצמי שהיא מביאה, קשה מאוד להקפיד בדיאטה קפדנית ועוד יותר קשה להחליט באיזו דיאטה לבחור מכל שלל הדיאטות הקיימות. דעו לכם, כי כל אחד מאיתנו יכול להרזות ללא דיאטה ולגרום לאפקט של ירידה במשקל אשר באמת מחזיק מעמד לאורך זמן וכדרך חיים וזאת ע"י הדרכה נכונה, שמירה על תזונה טבעית ואמצעיי בקרת משקל ותיאבון מתאימים.

הקשר בין בריאות להשמנה

בתקופות קדומות יותר של ההיסטוריה האנושית, המושג בריאות היה מקושר עם אנשים כבדי משקל. נשים שמנות היו נחשבות לאטרקטיביות יותר מהנשים הצנומות וגברים מלאים היו סימן לבריאות, שפע והצלחה כלכלית. כיום דווקא הרזה והחטוב נחשב למוצלח ומושך יותר וזאת עקב שינוי מגמות בתחום האופנה אך במיוחד בגלל ההכרה של הקהילה המדעית והרפואית בכך שעודף משקל אינו מוטיב עם בריאות האדם ועלול להביא לאחד או יותר מהמצבים הרפואיים הבאים:

  • יתר לחץ דם.
  • מחלות לב וכלי דם.
  • אירועי לב ושבץ מוחי.
  • סכרת.
  • בעיות גם ופרקים.
  • אי פוריות בנשים.
  • ועוד.

יותר ויותר אנשים בעולם המערבי סובלים מבעיות בריאות הנובעות ממצב של עודף משקל וזאת למרות ההבנה לבעייתיות שבדבר. הרזיה ללא דיאטה כמו שמציעה חברת הרבלייף הינה גישה אשר עוזרת לרבים לצלוח את הדרך למשקל היעד בקלות, ביעילות וללא סבל מיותר.

הרזיה ללא דיאטה באמצעות תזונה טבעית

המושג תזונה טבעית טומן בחובו את המילים תזונה וטבע אשר שניהם באים מתוך השקפת עולם המאמינה כי לכל אדם ישנה היכולת הטבעית לדאוג לתזונתו ולבריאותו. בריאות על פי גישת התזונה הטבעית נובעת מנקודת המבט של הגוף והעולם הסובב אותו. בעוד גופינו "יודע" בדיוק איזה משקל מתאים לו, הנפש שלנו עם השנים טועה בדרך ונוטה ללכת בדרכים אשר סלולות לה ע"י גורמים חיצוניים. תינוק אשר נולד יודע בדיוק מתי הוא רעב ולעולם לא יאכל שלא לצורך. האדם הבוגר איבד את דרכו בכל הקשור לשמירה על כללי תזונה נכונה, ונוהג לאכול גם ממניעים רגשיים של סיפוק מיידי של צרכים. תזונה טבעית היא הנתיב הנכון לירידה במשקל ללא דיאטה, תוך תשומת לב מקסימאלית לסיבות מדוע וכמה אנחנו אוכלים, מתי ומה בדיוק נכנס לנו לגוף.

בקרת משקל ותיאבון

קל לדבר וקשה לבצע, במיוחד כאשר יושבים במשרד או אל מול הטלוויזיה והבטן מקרקרת למרות שזה עתה אכלתם ארוחה גדולה. במקום לגשת למקרר ולנשנש מכל הבא ליד ניתן להשתמש בתוספי מזון אשר משמשים לבקרת משקל ותיאבון. שימוש בתוספי מזון אינו נוגד כלל וכלל את המושג בריאות וגם לא את כללי התזונה נכונה, מאחר ומדובר לרוב במוצרים טבעיים, אשר נועדו להשלים את התזונה הטבעית שלנו ולהגן עלינו באותן שעות קשות של אכילה ללא צורך גופני-פיזיולוגי ממשי.

הדרכה

על מנת לבחור בדרך של הרזיה ללא דיאטה, עליכם יהיה ללמוד על הנושא, להתנסות במגוון השיטות, לרכוש בתבונה את תוספי המזון האיכותיים והמתאימים לכם ביותר ולמעשה – לקבל את ההדרכה הנכונה. למדו אודות ההיבטים הרגשיים השונים אשר מביאים להשמנה ולאכילה שאינה מבוקרת ושבצו את עצמכם בקטגוריה המתאימה. בחרו מספר תוספי מזון לבקרת תיאבון ומשקל והיוועצו עם נציגי השירות של החברה המשווקת באשר להגיון והתועלת שתפיקו מהם. תזונה טבעית הינה מכלול של פעולות ומעשים שחייבים לבצע על מנת שתוכלו סוף סוף להסתכל במראה באהבה ולדעת שלעולם לא תכשלו בעוד דיאטה ותשמינו בחזרה. הרזיה ללא דיאטה היא אמיתית והיא מתחילה מבפנים.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button