תזונה נכונה

תזונה טובה ללב

מחלות לב וכלי דם (קרדיו וסקולריות) הן בין הגורמים השכיחים ביותר למוות בעולם המערבי, כמעט כל אחד ואחת מאיתנו מכירים לפחות מישהו אחד שסבל או סובל מבעיות לב, במקרים רבים מדי עד למצב של מוות אפילו. הלב הוא שריר שלא מפסיק לפעול, הוא אחראי להזרמת הדם לכל חלקי גופנו והחזרת הדם מהמערכת הורידית כך שיוכל לקבל שוב חמצן מהריאות, הוא כמובן חיוני לכל היבט של חיינו ולכן חשוב לשמור עליו בצורה הטובה ביותר. תזונה טובה ללב היא אחד ההיבטים המרכזיים של שמירה על בריאות הלב, מניעת מחלות לב וכמובן שיפור מצבי חולי קיימים.

יש כיום בתחום התזונה גישות שונות ומידע רב מאוד לגבי תזונה טובה ללב, מה שברור הוא שהתזונה המערבית המודרנית אינה מטיבה עם הלב ולכן רצוי לבחור תכנית תזונתית איכותית ומקצועית שתאפשר לכם להמשיך ליהנות משירותי הלב שלכם לעוד שנים רבות ואיכותיות.

תזונה נכונה מובילה ללב בריא

תזונה נכונה היא תחום רחב מאוד שבעצמו כולל אינספור גישות, טיפים ודעות שונות, אך הבסיס זהה והוא תזונה מאוזנת, נבונה, שכוללת רכיבים טבעיים רבים ואספקת חומרי תזונה חיוניים לגוף באופן שוטף.. תזונה נכונה היא בפועל ההיפך מתזונה מערבית מודרנית שרבים מדי חיים על פיה – מחוסר ידע, חוסר מודעות, מאמצים שיווקיים של התעשייה, נוחות וכן הלאה. מבחינת תזונה טובה ללב אין ספק כי תזונה נבונה ונכונה מובילה ללב בריא יותר מאשר תזונה לא מאוזנת הכולל יותר מדי שומנים, מלחים מזון מעובד וחסר במיקרו נוטריאנטים הכרחיים.

הלב הוא שריר שעובד קשה וללא הפסקה, לכן חשוב לספק לו כל העת חומרי הזנה נכונים ואיכותיים, תזונה שפוגעת בלב פוגעת באופן ישיר ומיידי בלכ מערכות הגוף ומשפיעה עלינו בטווח הקצר והארוך באינספור צורות, החל מעייפות וחוסר אנרגיה ועד סיכון מוגבר להתקפי לב ומחלות כלי דם.

להשיג בריאות ללב באמצעות דיאטה קלה ויעילה

המשמעות של דיאטה היא למעשה אורח חיים, רק בעולם המערבי של ימינו המשמעות שהמונח קיבל היא קשה ומכוונת יותר להרזיה. אך בפועל דיאטה לא צריכה להיות קשה או כזו שכוללת סבל ותחושת רעב תמידית, דיאטה קלה היא בהחלט אפשרית ונגישה היום יותר מתמיד באמצעות מאגר ידע מקצועי, מוצריי תזונה משובחים ומאוזנים ואפשרויות תזונתיות עשירות. דיאטה קלה ויעילה יכולה בהחלט לספק בריאותת לב טובה, כאשר מבינים את חשיבות הבריאות ואת ההשפעה המזיקה של מזונות מסוימים על הלב ועל כלל מערכות הגוף, יותר קל לבצע שינויים.

תזונה טובה ללב כוללת היבטים ומרכיבים תזונתיים רבים, אך במהותה היא צריכה להיות מהנה, מגוונת, עשירה וקלה ליישום לטווח הארוך. דיאטה להשגת בריאות לב או לשיפור מצבי חולי קיימים תוביל באופן ישיר להרזיה, שיפור ברמות האנרגיה, בריאות כללית טובה יותר, תחושת חיוניות ועוד שלל יתרונות. תזונה בריאה מועילה ללב גם בצורה עקיפה, אם למשל התזונה תפתור כאבי ברכיים אז לא יופעל מאמץ רב בעת ההליכה, ומערכת הלב לא תקבל עומס מזיק ומיותר.

צריך לקחת ללב…

התקפי לב ושאר מחלות לב וכלי דם עשויות לתקוף באופן פתאומי יחסית והם יכולות גם להתבטא לאורך זמן בשלל בעיות בריאות, בכל מה שנוגע אל תזונה טובה ללב חשוב כן לקחת ללב ולהפנים מבחינת אלוו שחיים בצורה לא נכונה ולא בריאה שאם לא יבצעו שינויים, העתיד אינו מבטיח. כאשר בוחרים בדרך של שינוי אורחות החיים, אימוץ פעילות גופנית סדירה ומתאימה, שינויים תזונתיים מהנים, מגוונים וכמובן בריאים – הלב לשכם יודה לכם וכלל מערכות הגוף ירוויחו מכך. תזונה טובה ללב כוללת תזונה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון וכן דגש על אספקה יעילה וסדירה של רכיבי תזונה חיוניים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, רכיבי תזונה זעירים וכן הלאה. לצד ליווי מקצועי ומערכת איכותית, הדרך להצלחה, לבריאות ולתחושה טובה סלולה עבורכם

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button