כללי

EGCG

רכיב EGCG הוא נוגד חמצון אשר שייך למשפחה שלמה של נוגדני חמצון. ניתן למצוא אותו בעיקר בתה הירוק, הפשוט, שכולנו מכירים, הרכיב נחשב חזק ובריא במיוחד. רכיב זה נוגד תהליכי חמצון טבעיים הקורים בגוף, מפחית מהסיכוי לחלות במחלות רבות כמו סרטן, מחזק את הגוף ותורם לבריאות. רכיב זה לגמרי טבעי, והוא אחד המרכיבים הבריאותיים בתה ירוק, אשר גדל בדרך כלל בארצות המזרח.

EGCG וסגולות בריאותיות

EGCG הוא ממשפחת הקאטצ'ינים, אשר משמשים כנוגדני חמצון. החמצון הוא תהליך טבעי המתרחש בגוף, ורכיב עוזר מפחית את השפעתו. מחקרים רבים מצביעים על כך שה- EGCGמסייע בהורדת רמת הכולסטרול בגוף, מניעת מחלות לב, מניעת מחלות כמו אלצהיימר, פרקינסון וסרטן. המחקרים מראים כי ה- EGCG יכול להילחם בתאים סרטניים והוא שיפר חייהם של חולים רבים. כמו כן, הוא מחזק את תאי הגוף ועוזר לשמור על חיים בריאים יותר לאורך זמן.

EGCG והרזייה

EGCG לא תורם רק לבריאות, אלא גם למראה ולנפש. מחקרים מראים כי EGCG מסייע בחילוף חומרים מהיר יותר, ומכאן מסייע בתהליך הרזייה. שתייה באופן קבוע של תה ירוק, יכולה לגרום לתהליך הרזייה אצל אנשים הסובלים ממשקל עודף וכן להאיץ חילוף חומרים איטי ולגרום לתחושת הקלה אחרי האוכל. חשוב לציין כי מדובר על צריכה קבועה ולאורך זמן ולא על שתייה חד פעמית.

תה ו- EGCG

רבים חושבים כי שקיות תה אינן מכילות את אותם החומרים הבריאים המצויים בתה גרגירים, אך זהו אינו המצב. לתה בתיונים יש אותם מאפיינים וסגולות בריאותיות כמו בתה המגיע בגרגירים. ההמלצה היא שתייה של 2-3 כוסות תה ביום, בעיקר אחרי הארוחות, על מנת להרגיש תחושת הקלה ושובע אחרי הארוחות ולזרז את חילוף החומרים ותחושת הכבדות.

EGCG הוא בהחלט רכיב בעל סגולות בריאותיות רבות, הוא נגיש לכל אדם ויכול לשפר את רמת החיים, את הבריאות, את הנפש, את המראה ואת התחושה. רכיב זה, כמו רבים מרכיבי נוגדי החמצון הם מתנה מהטבע ומומלץ לנצל אותם ולהשתמש בהם לטובה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button