יחסים

איך לבשר להורים על גירושים?

בטרם פונים אל ההורים ומבשרים את הבשורה הכבדה והמלחיצה אודות "פירוק החבילה", יש לבדוק האם הנמענים באמת יכולים לקבל את המסר במיוחד לאור תוצאות המחקרים האחרונים. מחקרים אלו מעידים על קשר ישיר בין מתח נפשי להופעתן של מחלות לב ולהשנותם של התקפים חוזרים. כך שמעבר לגורמי הסיכון הידועים הכוללים בין היתר תזונה, תורשה ועישון, ישנם גם גורמים מפתיעים הקשורים למבנה האישיותי, הלחץ אליו האדם נחשף ומשתנים פסיכולוגיים הנלווים לכך כמו חרדה, פחד וכעסים היכולים לגרום להתקף זעם, עויינות כלפי אדם מסויים ואף להתקף לב ומוות פתאומי.

 בשורה לבבית

הביטוי "נפש בריאה בגוף בריא", מקבל אסמכתא הודות למחקרים רבים החושפים קשר הדוק בין חרדה לבין התקף לב בקרב האוכלוסיה הגברית, כאשר הסיכון מחריף עד כדי מוות פתאומי בקרב האוכלוסיהה הנשית. הסיבה לכך נעוצה בשרשרת תגובות פיזיולוגיות המתרחשות במערכת העצבים בעקבות פחדד פתאומי הנובע ממצוקה. כשמוסיפים לכל אלה תחושות נוספות כמו כעס, לחץ, דכאון ותוקפנות- מקבלים קוקטייל הרסני למדי. איש לא ירצה להגיש "קוקטייל" זה לאף אדם, במיוחד לא לאדם היקר ללב ושליבו יקר לנו. בשורת גירושין מכילה גורמים שיכולים להעלות בן רגע את רף החרדה והאגרסיה. לכן דרך חיוניתת להעברת המסר, היא פשוט ליישב את הסכסוך מאחורי הקלעים בטרם עת הבשורה.

הסכם גירושין – דרך המלך

 על מנת להמתיק את הסוד ולסיים את המערכת בכבוד הדדי, עורך דין גירושין הוא הכתובת עבורכם.

ההסכם נועד לעצב את תמונת החיים בתום תהליך הגירושים וכולל נקודות חשובות כמו הסכמה לקבלת / ונתינת גט, חלוקת הרכוש לרבות כל הזכויות שצברו בני הזוג במסגרת הנישואים, קביעת גובה המזונות החודשיים, משמורת ילדים, הסדרי ראיה ועוד. גם אם קיימת הסכמה בכל הנקודות הללו, מומלץ כי תפקידו את ניסוח ההסכם, לרבות אישורו בבית המשפט או בבית הדין, בידי עו"ד שיבחן את ההסכמות, ינסחן בצורה משפטית, ויחתים את שני הצדדים על המסמכים הדרושים בכדי להבטיח את קיום ההסכם. בתום התהליך אתם יותר ממוזמנים לחלוק את הבשורה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button